Menu

Hľadáte pomoc?

Spravujte svoju rezerváciu a prečítajte si odpovede na najčastejšie otázky

Skontrolujte stav a spravujte svoju rezerváciu

Znovu odoslať e-mail s potvrdením rezervácie
Spravujte svoju rezerváciu

Pomocou Vášho účtu môžete jednoducho:
  • skontrolovať stav a číslo rezervácie,
  • požiadať o zmenu termínu vašej cesty,
  • zistiť, ako sa odbaviť online,
  • zakúpiť batožinu a prednostný nástup na palubu lietadla,
  • získať informácie o aktuálnych bezpečnostných pravidlách v cieľovej destinácii,
  • kontrolovať vízové povinnosti a zakúpiť víza alebo ESTA,
  • rezervovať si ubytovanie so zľavou, zakúpiť si poistenie alebo prenajať vozidlo.

  • Prihláste sa alebo zaregistrujte pomocou e-mailu, ktorý bol použitý na vykonanie rezervácie.

    Prejdite do Vášho účtu
    Skontrolujte stav svojej rezervácie bez prihlásenia - tu

    Nájdite tému, ktorá vás zaujíma

    Aktuálne informácie

    • Prečo je moja platba za rezerváciu u niektorých leteckých spoločností rozdelená na dve transakcie?

      Niektorí leteckí dopravcovia vyžadujú rozdelenie poplatku za služby do dvoch samostatných transakcií. V prvom kroku zaplatíte za letenku a v druhom kroku zaplatíte servisný poplatok a ďalšie služby (napr. zakúpené poistenie). K jednotlivým krokom sa dostanete počas výberu spôsobu platby.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako funguje overovanie rezervácie u Ryanair?

      Ak nízkonákladová letecká spoločnosť, napríklad Ryanair, vyžaduje overenie vašej rezervácie, dostanete od nás alebo priamo od leteckej spoločnosti e-mail s príslušnými informáciami a odkazom na overovací formulár.

      Ide o štandardný postup, ktorý nemá vplyv na platnosť vašej letenky. Ak však svoju rezerváciu neoveríte, nebudete ju môcť ďalej spravovať. Okrem toho nebudete môcť vykonať online check-in a budete musieť zaplatiť poplatok na letisku (približne €55 na osobu a let).

      Skôr než začnete s overovaním svojej rezervácie, pripravte si tieto informácie:

      • Zariadenie s funkčnou kamerou, ktoré budete používať pri overovaní,
      • vašu platobnú kartu a preukaz totožnosti,
      • číslo rezervácie vášho letu (nájdete ho vo svojom e-maile alebo elektronickej letenke),
      • ďalšie údaje použité pri rezervácii letenky.

      Overovací formulár (proces) môže pozostávať z niekoľkých krokov, preto postupujte podľa pokynov na webovej stránke leteckej spoločnosti. Zadajte požadované informácie a udeľte potrebný súhlas. Letecká spoločnosť môže požiadať aj o sken alebo fotografiu dokladu použitého na vykonanie rezervácie a fotografiu vašej tváre.

      Viac informácií nájdete v príručke: Overovanie rezervácií u leteckých spoločností.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Môj let bol odvolaný. Ako mám postupovať v tejto situácii?

      Ak letecká spoločnosť zrušila váš let, máte nárok na výber nového termínu letu alebo na vrátenie peňazí za letenku. O spôsobe vrátenia peňazí rozhoduje letecká spoločnosť (môžete napríklad dostať poukážku, body na použitie alebo peniaze).

      Postup závisí od toho, kto vašu rezerváciu spravuje a kto vás kontaktuje – eSky alebo priamo letecká spoločnosť (zistite viac o rezerváciách eSky, ktoré spravujú letecké spoločnosti). Informácie o tom, kto spravuje vašu rezerváciu, nájdete v e-maili, ktorý vám zašleme spolu s letenkou. Keď je v ňom uvedené: „Aktuálne informácie týkajúce sa vašej rezervácie si môžete skontrolovať tu“ – vašu rezerváciu spravuje spoločnosť eSky. Ak je v e-maili uvedené: „Aktuálne informácie o letovom poriadku nájdete na internetovej stránke leteckej spoločnosti“ – vašu rezerváciu spravuje priamo letecká spoločnosť.

      Dôležité: Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti na rozdiel od pravidelných leteckých spoločností (ako napríklad LOT alebo Lufthansa) nemajú priamy kontakt s inými partnermi, napr. vyhľadávačmi letov alebo službami predaja cestovných služieb, ako je napríklad eSky, ktoré by boli určené pre ich zákazníkov. Cestujúcich, ktorí si rezervujú letenky nízkonákladových leteckých spoločností v systéme eSky, preto obsluhujú priamo letecké spoločnosti.

      • Kontaktuje ma eSky

        Ak vám informáciu o zrušení letu na vašu e-mailovú adresu poslala spoločnosť eSky, vrátenie peňazí prebehne nasledovne:

        • pošleme vám e-mail s informáciou, že letecká spoločnosť zrušila váš let,
        • budeme kontaktovať leteckú spoločnosť a získame informácie o dostupných možnostiach vrátenia peňazí,
        • po získaní informácií vám zašleme správu s dostupnými možnosťami vrátenia peňazí; spôsob vrátenia peňazí závisí výlučne od rozhodnutia leteckej spoločnosti,
        • ak sa zmení status záležitosti alebo sa predĺži čakacia lehota, zašleme vám e-mail s príslušnými informáciami,
        • ak sa vaša rezervácia skladá z viacerých leteniek, budeme vás informovať o dostupných možnostiach v jednom alebo samostatných e-mailoch.

        Spravujte svoju rezerváciu vo svojom účte.

      • Kontaktuje ma letecká spoločnosť

        Ak vás ohľadom zrušeného letu kontaktovala priamo letecká spoločnosť, postup preloženia letu alebo vrátenia finančných prostriedkov závisí výlučne od pokynov leteckej spoločnosti. V tomto prípade dostanete všetky informácie priamo od leteckej spoločnosti, vrátane informácií o ďalšom postupe, zoznamu dostupných možností vrátenia peňazí, ako aj aktuálnych informácií o statuse vašej zrušenej rezervácie. Ak budete chcieť vrátiť peniaze, postupujte podľa zaslaných informácií a kontaktujte priamo leteckú spoločnosť, napríklad e-mailom alebo telefonicky.

        Dôležité: Náhrady za nevyužité letenky zahŕňajú cenu letenky a letiskové poplatky. Ostatné služby eSky zakúpené spoločne s letenkou nemusia byť súčasťou vrátenej sumy za zrušený let.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako dlho sa čaká na vrátenie peňazí za zrušený let?

      Čakáte na vrátenie peňazí za nevyužitú letenku? Ak letecká spoločnosť schválila vrátenie peňazí, určite vám peniaze za nevyužitú letenku vráti. Čakacia lehota závisí výlučne od rozhodnutia leteckej spoločnosti a môže trvať od 3 dní do 3 mesiacov. Nižšie nájdete informácie o tom, kto vás bude kontaktovať v súvislosti s vrátením peňazí (zistite viac o rezerváciách eSky, ktoré spravujú letecké spoločnosti).

      • V prípade, že vašu rezerváciu spravuje spoločnosť eSky (v e-maili s letenkou je uvedené: „Aktuálne informácie týkajúce sa vašej rezervácie si môžete skontrolovať tu“), zašleme vám informácie o zrušení letu a čo najskôr začneme záležitosť riešiť, aby sme vo vašom mene získali od leteckej spoločnosti náhradu za letenku. Získame informácie o spôsoboch náhrady, ktoré ponúka letecká spoločnosť a budeme pokračovať v riešení tejto záležitosti až do jej ukončenia. O všetkom vás budeme informovať.
      • V prípade, že vašu rezerváciu spravuje priamo letecká spoločnosť (v e-maili s letenkou je uvedené: „Aktuálne informácie o letovom poriadku nájdete na internetovej stránke leteckej spoločnosti“), dostanete všetky informácie o náhrade, dostupných spôsoboch náhrady a termínoch od leteckej spoločnosti na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie. Ak chcete zistiť aktuálny status svojej žiadosti a termín vrátenia finančných prostriedkov, kontaktujte prosím priamo leteckú spoločnosť e-mailom alebo telefonicky.

      Dôležité: Vrátenie peňazí prebehne oveľa rýchlejšie, ak si vyberiete poukážku alebo body, ktoré môžete použiť na nákup leteniek, ako keď si vyberiete prevod peňazí na účet alebo kartu. Dostupnosť možnosti vrátenia peňazí závisí od rozhodnutia leteckej spoločnosti, ktorá spravuje vašu rezerváciu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Aké doklady budem potrebovať na cestu?

      Zoznam dokladov potrebných na cestu nájdete vo svojom účte. Po prihlásení prejdite k údajom o rezervácii a skontrolujte záložku „Požadované doklady“. Najrýchlejší spôsob prístupu k vášmu účtu je prostredníctvom aplikácie eSky.

      V EÚ a niektorých krajinách mimo EÚ sa na prekročenie hraníc vyžaduje len občiansky preukaz. Ak chcete zistiť, ako to funguje v jednotlivých krajinách, navštívte našu internetovú stránku.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Môj účet eSky – prečo sa oplatí ho založiť?

      Pomocou svojho účtu môžete rýchlo a jednoducho spravovať svoje rezervácie. Čo to znamená?

      Vďaka účtu môžete:

      • skontrolovať číslo a status svojej rezervácie,
      • požiadať o zmenu termínu letu,
      • zistiť, ako sa môžete odbaviť online,
      • dokúpiť si batožinu a prednostný nástup do lietadla, skontrolovať požadované doklady a aktuálne bezpečnostné opatrenia v cieľovej krajine,
      • skontrolovať vízové požiadavky a zakúpiť si víza alebo povolenie ESTA,
      • rezervovať si ubytovanie so zľavou, zakúpiť si poistenie a prenajať si auto.

      Prečítajte si článok a dozviete sa viac o možnostiach svojho účtu.

      Svoj účet môžete založiť v priebehu niekoľkých sekúnd, a to buď na našej internetovej stránke, alebo pomocou aplikácie eSky. Ak aplikáciu ešte nemáte, stiahnite si ju, aby ste kedykoľvek mali prístup k svojim rezerváciám.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako môžem kontaktovať eSky?

      Môžete to urobiť troma spôsobmi:

      1. Ak potrebujete pomoc počas cesty, zavolajte na infolinku.

        Telefónne číslo a otváracie hodiny infolinky nájdete na svojej letenke.

      2. Ak necestujete, ale chcete kontaktovať infolinku ohľadom rezervácie, prihláste sa na svoj účet. Môžete tak spravovať svoju rezerváciu a nájsť všetky potrebné informácie.

        Ak ešte nemáte účet, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

        Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie uskutočnené na rovnakú e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii.

        Vďaka mobilnej aplikácii eSky získate okamžitý prístup ku všetkým rezerváciám.

      3. Ak práve necestujete, ale chcete infolinku kontaktovať ohľadom inej záležitosti, použite kontaktný formulár.
      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Online odbavenie

    • Kedy dostanem a kde nájdem palubné lístky?

      Kde nájdete svoje lístky alebo potvrdenie odbavenia závisí od toho, či vašu rezerváciu spravuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť (prečítajte si viac o rezerváciách eSky, ktoré spravujú priamo letecké spoločnosti). Príslušné informácie nájdete v e-maili, ktorý vám pošleme spoločne s letenkou.

      Ak je v e-maili uvedené: „Aktuálne informácie o vašej rezervácii si môžete skontrolovať tu“ – vašu rezerváciu spravuje eSky. Ak vašu rezerváciu spravuje priamo letecká spoločnosť, dostanete e-mail, v ktorom je uvedené: „Informácie o aktuálnom letovom poriadku nájdete na internetovej stránke leteckej spoločnosti.“

      Dôležité: Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti na rozdiel od pravidelných leteckých spoločností (ako napríklad LOT alebo Lufthansa) nemajú priamy kontakt s inými partnermi, napr. vyhľadávačmi letov alebo službami predaja cestovných služieb, ako je napríklad eSky, ktoré by boli určené pre ich zákazníkov. Cestujúcich, ktorí si rezervujú letenky nízkonákladových leteckých spoločností v systéme eSky, preto obsluhujú priamo letecké spoločnosti.

      • Kontaktuje ma spoločnosť eSky alebo letecká spoločnosť, ale ja som si zakúpil/a odbavenie prostredníctvom spoločnosti eSky

        Palubné lístky alebo potvrdenie o odbavení budú zaslané na vašu e-mailovú adresu uvedenú počas procesu rezervácie letenky a sú k dispozícii na vašom eSky účte od 24 až do 8 hodín pred plánovaným časom odletu. Ak nemáte účet, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu".

        Dôležité: Importovanie rezervácie do vášho účtu je možné len v prípade rezervácií s rovnakou e-mailovou adresou, ktorá bola použitá pri založení vášho účtu. Ak chcete získať okamžitý prístup k rezerváciám, nainštalujte si mobilnú aplikáciu eSky.

        Ak vaša cesta pozostáva z viacerých letov, lístky alebo potvrdenia o odbavení budú na vašom účte eSky sprístupnené samostatne a zaslané v samostatných e-mailoch: od 24 až do 8 hodín pred každým odletom.

        Príklad č. 1

        Ak letíte:

        • z Varšavy do Londýna v termíne 1.6., 15:00,
        • z Londýna do Varšavy v termíne 7.6., 19:00.

        Dostanete palubné lístky alebo potvrdenia:

        • na let z Varšavy do Londýna najskôr 30.5., 15:00 (a najneskôr 1.6., 7:00),
        • na let z Londýna do Varšavy najskôr 5.6, 19:00 (a najneskôr 7.6., 11:00).

        Príklad č. 2

        Ak letíte:

        • z Varšavy do Tenerife v termíne 1.6., 9:00 ráno, s prestupným letom v Barcelone v termíne 1.6., 13:00 (let MultiLine),
        • z Tenerife do Varšavy v termíne 7.6., 12:00, s prestupným letom vo Frankfurte v termíne 7.6., 18:00 (let MultiLine).

        Dostanete palubné lístky alebo potvrdenia:

        • na let z Varšavy do Barcelony najskôr 30.5., 9:00 (a najneskôr 1.6., 1:00 ráno),
        • na let z Barcelony do Tenerife najskôr 30.5., 12:00 (a najneskôr 1.6., 5:00 ráno),
        • na let z Tenerife do Frankfurtu najskôr 5.6., 12:00 (a najneskôr 7.6., 4:00 ráno),
        • na let z Frankfurtu do Varšavy najskôr 5.6., 18:00 (a najneskôr 7.6., 10:00).
      • Ak do vášho letu zostáva menej ako 8 hodín a ešte ste nedostali e-mail s palubnými lístkami alebo potvrdením o odbavení, skontrolujte svoj účet eSky, priečinok SPAM a e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie. Mohlo sa totiž stať, že vaše lístky boli poslané na inú e-mailovú adresu.

        Dôležité: Ak ste si rezervovali letenky a potrebujete ešte doplniť údaje v odbavovacom formulári, palubné lístky alebo potvrdenia dostanete až po doplnení údajov (v stanovenej lehote). Ak vaša rezervácia zahŕňa niekoľko leteniek pre ďalších cestujúcich, uistite sa, že ste doplnili údaje každého cestujúceho.

      • Kontaktuje ma letecká spoločnosť

        Ak sa chcete odbaviť online priamo na internetovej stránke leteckej spoločnosti, po odbavení si budete môcť stiahnuť palubné lístky podľa pokynov poskytnutých leteckou spoločnosťou.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Musím si palubný lístok vytlačiť?

      Ak chcete mať istotu, že nebudete mať problém nastúpiť na palubu lietadla, stiahnite a vytlačte si palubný lístok alebo potvrdenie o odbavení (spoločnosť eSky vám ho pošle alebo si ho môžete stiahnuť z vášho účtu). Lístok alebo potvrdenie si môžete tiež stiahnuť a uložiť do mobilného zariadenia, ktoré môžete mať so sebou (smartfón alebo tablet).

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Online odbavenie krok po kroku

      Pri odbavení si môžete stiahnuť palubný lístok, ktorý vás oprávňuje na vstup do lietadla. V prípade nízkonákladových leteckých spoločností (napr. Ryanair, Wizz Air, easyJet) je lístok (vytlačený alebo uložený v mobilnom zariadení) povinný a ak ho nepredložíte, letecká spoločnosť môže požadovať vysoký poplatok či dokonca zamietnuť vstup na palubu.

      Postup pri odbavení sa líši od leteckej spoločnosti a závisí od toho, či vás kontaktuje spoločnosť eSky alebo priamo letecká spoločnosť (zistite viac o rezerváciách eSky, ktoré spravuje priamo letecká spoločnosť). Príslušné informácie nájdete v e-maili, ktorý od vám pošleme spolu s letenkou.

      Ak je v e-maili uvedené: „Aktuálne informácie týkajúce sa vašej rezervácie si môžete skontrolovať tu“ – vašu rezerváciu spravuje spoločnosť eSky.

      Ak je v e-maili uvedené: „Aktuálne informácie o letovom poriadku nájdete na internetovej stránke leteckej spoločnosti“ – vašu rezerváciu spravuje priamo letecká spoločnosť.

      Dôležité: Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti na rozdiel od pravidelných leteckých spoločností (ako napríklad LOT alebo Lufthansa) nemajú priamy kontakt s inými partnermi, napr. vyhľadávačmi letov alebo službami predaja cestovných služieb, ako je napríklad eSky, ktoré by boli určené pre ich zákazníkov. Cestujúcich, ktorí si rezervujú letenky nízkonákladových leteckých spoločností v systéme eSky, preto obsluhujú priamo letecké spoločnosti.

      • Kontaktuje ma spoločnosť eSky alebo priamo letecká spoločnosť, ale ja som si zakúpil/a odbavenie od spoločnosti eSky: Odbavenie vykonáme vo vašom mene. V prípade potreby budeme požadovať údaje o ďalších cestujúcich.

        • Odkaz na formulár pre doplnenie údajov nájdete na svojej letenke alebo v záložke „Moje rezervácie“ vo svojom účte eSky. Ak u nás nemáte účet, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

          Dôležité: Importovanie rezervácie do vášho účtu je možné len v prípade rezervácií s rovnakou e-mailovou adresou, ktorá bola použitá pri založení vášho účtu.

        • Pre okamžitý prístup k rezerváciám si nainštalujte mobilnú aplikáciu eSky. Odkaz na odbavovací formulár nájdete aj v e-maili, ktorý dostanete spolu s letenkou.
        • Prostredníctvom formulára čo najskôr doplňte všetky požadované údaje. Vďaka tomu ukončíme odbavenie a budeme vám môcť poslať palubné lístky alebo potvrdenie o odbavení, ktoré vám sprístupní priamo letecká spoločnosť.

          Dôležité: Ak údaje odošlete neskôr ako 24 hodín pred odletom, odbavenie nemusí prebehnúť úspešne.

        • Ak nám neposkytnete svoje údaje vopred, pripomenieme vám ich doplnenie 72 hodín pred plánovaným odletom. Následne dostanete upozornenie s odkazom na odbavovací formulár.
        • Palubné lístky alebo potvrdenie o odbavení vám sprístupníme od 24 až do 8 hodín pred plánovaným odletom vo vašom účte eSky, odkiaľ si ich budete môcť stiahnuť.
        • Okrem toho vám od 24 až do 8 hodín pred odletom pošleme palubné lístky alebo potvrdenie o odbavení na vašu e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie. Ak do odletu zostáva menej ako 8 hodín a ešte ste od nás nedostali e-mail, skontrolujte svoj účet eSky a stiahnite si palubný lístok, prípadne skontrolujte priečinok SPAM alebo e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie.
        • Palubné lístky alebo potvrdenie o odbavení je potrebné si vytlačiť alebo uložiť do mobilného zariadenia a predložiť ich na letisku spolu s dokladom totožnosti, ktorý ste použili počas procesu odbavenia.

        Dôležité: Ak vaša cesta pozostáva z viacerých letov, lístky alebo potvrdenia budú na vašom účte eSky sprístupnené samostatne a zaslané v samostatných e-mailoch: od 24 až do 8 hodín pred každým odletom.

      • Kontaktuje ma priamo letecká spoločnosť

        Všetky potrebné informácie ohľadom odbavenia vám pošle priamo letecká spoločnosť. Odbaviť sa budete môcť priamo na stránke leteckej spoločnosti. Prihlásiť sa budete môcť prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie v eSky.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Chyba počas online odbavenia

      Pri zadávaní údajov o cestujúcom v odbavovacom formulári alebo pri samotnom odbavení online došlo k chybe? Dajte nám čo najskôr vedieť prostredníctvom kontaktného formulára.

      Preveríme, čo sa stalo a navrhneme vám iné možnosti odbavenia, aby váš let prebehol bez problémov.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Kde a ako mám uviesť údaje pre odbavenie?

      Kde a ako poskytnete svoje údaje, závisí od toho, či vás kontaktuje priamo letecká spoločnosť alebo spoločnosť eSky (viac informácií o rezerváciách eSky, ktoré spravujú letecké spoločnosti). Príslušné informácie nájdete v e-maili, ktorý vám zašleme spolu s letenkou, s názvom: „Vaša elektronická letenka“. Ak je v ňom uvedené: „Aktuálne informácie týkajúce sa vašej rezervácie si môžete skontrolovať tu“ – vašu rezerváciu spravuje spoločnosť eSky. Ak vašu rezerváciu spravuje priamo letecká spoločnosť, v e-maili bude uvedené: „Aktuálne informácie o letovom poriadku nájdete na internetovej stránke leteckej spoločnosti“.

      Dôležité: Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti na rozdiel od pravidelných leteckých spoločností (ako napríklad LOT alebo Lufthansa) nemajú priamy kontakt s inými partnermi, napr. vyhľadávačmi letov alebo službami predaja cestovných služieb, ako je napríklad eSky, ktoré by boli určené pre ich zákazníkov. Cestujúcich, ktorí si rezervujú letenky nízkonákladových leteckých spoločností v systéme eSky, preto obsluhujú priamo letecké spoločnosti.

      • Kontaktuje ma spoločnosť eSky alebo letecká spoločnosť, ale ja som si zakúpil/a odbavenie prostredníctvom spoločnosti eSky

        Odkaz na odbavovací formulár nájdete na dvoch miestach:

        1. v záložke „Moje rezervácie“ vo vašom účte eSky. Ak účet nemáte, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

          Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie s rovnakou e-mailovou adresou, ktorú ste uviedli počas procesu registrácie vášho účtu.

        2. Na svojej letenke, v časti s podrobnosťami o lete:
          Ak neposkytnete požadované údaje do 7 dní pred odletom, pošleme vám e-mailovú pripomienku s odkazom na odbavovací formulár.
      • Kontaktuje ma letecká spoločnosť

        Informácie o online odbavení dostanete priamo od leteckej spoločnosti na vašu e-mailovú adresu. Odbavenie tak budete môcť dokončiť priamo na internetovej stránke leteckej spoločnosti.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Batožina

    • Ako si dokúpiť batožinu?

      V systéme eSky si môžete registrovanú batožinu zakúpiť počas procesu rezervácie letenky alebo ju pridať po rezervácii, najneskôr však 48 hodín pred odletom.

      Ak si chcete zakúpiť registrovanú batožinu, kliknite na záložku „Moje rezervácie“ vo svojom účte eSky. Ak účet nemáte, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

      Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie s rovnakou e-mailovou adresou, ktorú ste uviedli počas procesu registrácie vášho účtu.

      Odporúčame používať mobilnú aplikáciu eSky, vďaka ktorej získate okamžitý prístup k vašej rezervácii. Batožinu si môžete zakúpiť aj prostredníctvom kontaktného formulára.

      Príklad podmienok:

      Ryanair (cena za jeden let/jedného pasažiera):

      • 10 kg, 1 kus batožiny s rozmermi 55 x 40 x 20 cm – od 15 EUR do 31 EUR*
      • 20 kg, 1 kus batožiny s rozmermi 81 x 119 x 119 cm – od 29 EUR do 56 EUR*

      Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažiera):

      • 10 kg, 1 kus batožiny – od 11 EUR do 31 EUR*
      • 20 kg, 1 kus batožiny – od 17 EUR do 56 EUR*
      • 32 kg, 1 kus batožiny – od 26 EUR do 81 EUR*

      Informácie o podmienkach leteckých spoločností nájdete tu.

      * Ceny určujú letecké spoločnosti a môžu sa líšiť. Uvedené sumy sú orientačné.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Registrovaná a príručná batožina – najdôležitejšie informácie

      V našom článku sa dozviete, čo si môžete vziať so sebou do lietadla a čo patrí do registrovanej batožiny.

      Letecké spoločnosti zvyčajne rozlišujú tri druhy batožiny – osobnú batožinu, príručnú batožinu (batožinu na palube lietadla) a registrovanú batožinu (v batožinovom priestore lietadla).

      • Osobná batožina je vždy zahrnutá v cene letenky a môžete si ju vziať so sebou do lietadla. Môže to byť batoh, kabelka alebo malá taška, ktorá sa musí zmestiť do priestoru pod sedadlom. Každá letecká spoločnosť stanovuje povolené rozmery a hmotnosť osobnej batožiny. Zoznam predmetov, ktoré si cestujúci môžu vziať na palubu, je z bezpečnostných dôvodov prísne regulovaný.
      • Príručnú batožinu si môžete vziať na palubu lietadla bezplatne alebo za poplatok (v závislosti od tarify a leteckej spoločnosti) a umiestniť ju do batožinového priestoru nad hlavou (počas celého letu). Z bezpečnostných dôvodov je prísne regulované, čo si môžete vziať do príručnej batožiny (napr. koľko tekutín a s akým objemom si môžete vziať so sebou v tomto type batožiny). Každá letecká spoločnosť prísne definuje jej rozmery a hmotnosť.
      • Registrovaná batožina je batožina, ktorej hmotnosť a rozmery sú väčšie ako hmotnosť a rozmery príručnej batožiny. V prípade nízkonákladových leteckých spoločností (napríklad Ryanair, Wizz Air alebo easyJet) sa za ňu vždy platí, zatiaľ čo v prípade pravidelných leteckých spoločností môže byť zahrnutá v cene letenky. Predpisy tiež umožňujú vziať si do registrovanej batožiny predmety, ktoré nie je možné vziať do príručnej batožiny. Tento typ batožiny sa odporúča na dlhšie cesty. Podobne ako v iných prípadoch, rozmery a hmotnosť registrovanej batožiny sú prísne stanovené leteckými spoločnosťami. Registrovanú batožinu musia cestujúci vždy odovzdať na letisku pri stanovisku vybranej leteckej spoločnosti pred tým, ako sa pristúpia k bezpečnostnej kontrole.

      Ak si chcete overiť, akú batožinu si môžete vziať so sebou alebo si dokúpiť registrovanú batožinu, kliknite na záložku „Moje rezervácie“ vo svojom účte eSky. Nemáte účet? Založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

      Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie s rovnakou e-mailovou adresou, ktorú ste uviedli počas procesu registrácie vášho účtu.

      Okamžitý prístup k svojim rezerváciám získate prostredníctvom mobilnej aplikácie eSky.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Batožina a prednostný nástup na palubu lietadla

      Zakúpením služby prednostného nástupu na palubu budú cestujúci čakať v prednostnom rade a vyhnú sa dlhému čakaniu.

      Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti (napr. Ryanair a Wizz Air) v rámci tejto služby umožňujú vziať si so sebou aj ďalšiu príručnú batožinu. Nie je to však pravidlom, preto by ste si pred zakúpením služby prednostného nástupu mali vždy overiť, čo je jej súčasťou.

      Službu prednostného nástupu do lietadla si môžete zakúpiť počas procesu rezervácie letenky alebo pridať neskôr vo svojom účte eSky. V prípade, že účet nemáte, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

      Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie s rovnakou e-mailovou adresou, ktorú ste uviedli počas procesu registrácie vášho účtu.

      Okamžitý prístup k svojim rezerváciám získate prostredníctvom mobilnej aplikácie eSky.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Aké je povolené množstvo batožiny?

      Množstvo batožiny stanovujú jednotlivé letecké spoločnosti. To znamená, že je najlepšie sa pred kúpou letenky uistiť, koľko kusov batožiny si môžeme vziať so sebou.

      • Už máte letenku, chystáte sa na let a chcete si overiť, koľko kusov batožiny si môžete vziať so sebou do lietadla? Kliknite na záložku „Moje rezervácie“ vo svojom účte eSky, kde nájdete všetky potrebné informácie o povolenom množstve batožiny. Ak nemáte účet, založte si ho a importujte rezerváciu.

        Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

        Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie s rovnakou e-mailovou adresou, ktorú ste uviedli počas procesu registrácie vášho účtu.

      • Okamžitý prístup k svojmu účtu získate prostredníctvom mobilnej aplikácie eSky.
      • Chcete si kúpiť letenku? Informácie o maximálnom množstve, hmotnosti a rozmeroch batožiny nájdete v rezervačnom formulári. Okrem toho ich nájdete v našom článku.
      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Akú batožinu mám vo svojej rezervácii?

      Podrobnosti o zakúpenej batožine nájdete vo svojej elektronickej letenke v sekcii „Batožina“. Tieto údaje sa vzťahujú na každého jednotlivého cestujúceho. Môžete si ich skontrolovať aj vo svojom účte eSky. Po prihlásení kliknite na záložku „Moje rezervácie“ a prejdite do sekcie „Cestujúci“. Každému cestujúcemu je pridelené maximálne povolené množstvo batožiny.

      Dôležité: Ak bola batožina zakúpená neskôr ako letenka, aktuálne informácie nájdete vo svojom účte eSky. Ak nemáte účet, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“. Pre okamžitý prístup k rezerváciám si môžete nainštalovať mobilnú aplikáciu eSky.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Moja rezervácia

    • Ako zaplatiť za rezerváciu?

      Spôsob platby si vyberiete v rezervačnom formulári. Za rezerváciu môžete zaplatiť niekoľkými spôsobmi: debetnou alebo kreditnou kartou, ako aj okamžitou platbou (ak je k dispozícii).

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Kde nájdem číslo rezervácie eSky?

      Desaťmiestne číslo rezervácie eSky nájdete na svojej letenke, ktorú vám pošleme v e-maili s predmetom: „Vaša elektronická letenka“. Ak ho nemôžete nájsť, skontrolujte si svoj účet, priečinok SPAM alebo e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Chcem zrušiť rezerváciu. Ako na to?

      Ak chcete zistiť, či môžete zrušiť svoju letenku a požiadať o vrátenie peňazí, použite kontaktný formulár alebo skontrolujte možnosť vrátenia peňazí vo svojom účte.

      V prípade väčšiny nízkonákladových leteckých spoločností (vrátane Ryanair, Wizz Air, easyJet) nie je možné vrátiť zakúpenú letenku. Letecké spoločnosti vo svojich rezervačných podmienkach uvádzajú, že ich letenky nie je možné vrátiť.

      V prípade pravidelných leteckých spoločností (napr. LOT, Lufthansa, Air France) je možnosť vrátenia letenky uvedená v tarifných podmienkach.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako skontrolujem aktuálny status mojej rezervácie?

      Status svojej rezervácie môžete skontrolovať jedným alebo dvoma spôsobmi. Zvolený spôsob závisí od toho, či vás kontaktuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť (zistite viac o rezerváciách eSky, ktoré spravuje priamo letecká spoločnosť). Príslušné informácie nájdete v e-maili, ktorý vám zašleme spolu s letenkou.

      Ak je v ňom uvedené: „Aktuálne informácie týkajúce sa vašej rezervácie nájdete tu“ – vašu rezerváciu spravuje spoločnosť eSky. Ak vašu rezerváciu spravuje priamo letecká spoločnosť, v e-maili bude uvedené: „Aktuálne informácie o letovom poriadku nájdete na internetovej stránke leteckej spoločnosti“.

      Dôležité: Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti na rozdiel od pravidelných leteckých spoločností (ako napríklad LOT alebo Lufthansa) nemajú priamy kontakt s inými partnermi, napr. vyhľadávačmi letov alebo službami predaja cestovných služieb, ako je napríklad eSky, ktoré by boli určené pre ich zákazníkov. Cestujúcich, ktorí si rezervujú letenky nízkonákladových leteckých spoločností v systéme eSky, preto obsluhujú priamo letecké spoločnosti.

      • Kontaktuje ma spoločnosť eSky

        Aktuálny status svojich rezervácií letov, hotelov a balíčkov Let+Hotel nájdete na záložke „Moje rezervácie“ vo svojom účte eSky. Ak nemáte účet, založte si ho a importujte rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

        Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie s rovnakou e-mailovou adresou, ktorú ste uviedli počas procesu registrácie vášho účtu.

        Odporúčame si nainštalovať mobilnú aplikáciu eSky. Poskytne vám okamžitý prístup k vášmu účtu a rezerváciám.

        V prípade akýchkoľvek zmien v letovom poriadku alebo zrušenia letu vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. 12 hodín pred plánovaným odletom si prosím skontrolujte letový poriadok vo svojom účte eSky a sledujte e-mailovú schránku, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie leteniek.

      • Kontaktuje ma priamo letecká spoločnosť

        Aktuálny status svojej rezervácie môžete skontrolovať na internetovej stránke leteckej spoločnosti po prihlásení sa pomocou údajov, ktoré vám poskytla letecká spoločnosť. V prípade zmeny letového poriadku alebo zrušenia letu dostanete tieto informácie priamo od leteckej spoločnosti na e-mailovú adresu uvedenú počas rezervácie. 12 hodín pred plánovaným odletom si prosím skontrolujte letový poriadok vo svojom účte eSky a sledujte e-mailovú schránku, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie leteniek.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako môžem spravovať svoju rezerváciu?

      Spôsob, akým môžete spravovať svoju rezerváciu, závisí od toho, či ju spravuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť (príslušné informácie nájdete v e-maili s letenkou (viac informácií o rezerváciách eSky, ktoré spravuje letecká spoločnosť).

      Ak je v nej uvedené: „Aktuálne informácie týkajúce sa vašej rezervácie si môžete skontrolovať tu" – vašu rezerváciu spravuje spoločnosť eSky. Ak je v e-maili uvedené: "Aktuálne informácie o letovom poriadku nájdete na internetovej stránke leteckej spoločnosti" – vašu rezerváciu spravuje priamo letecká spoločnosť.

      Dôležité: Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti na rozdiel od pravidelných leteckých spoločností (ako napríklad LOT alebo Lufthansa) nemajú priamy kontakt s inými partnermi, napr. vyhľadávačmi letov alebo službami predaja cestovných služieb, ako je napríklad eSky, ktoré by boli určené pre ich zákazníkov. Cestujúcich, ktorí si rezervujú letenky nízkonákladových leteckých spoločností v systéme eSky, preto obsluhujú priamo letecké spoločnosti.

      • Kontaktuje ma eSky

        Pomocou svojho účtu môžete rýchlo a jednoducho spravovať svoje rezervácie. Ak chcete mať prístup k svojmu účtu kedykoľvek a kdekoľvek, nainštalujte si mobilnú aplikáciu.

        Vďaka účtu môžete:

        • skontrolovať číslo a status svojej rezervácie,
        • požiadať o zmenu termínu letu,
        • zistiť, ako sa môžete odbaviť online,
        • dokúpiť si batožinu a prednostný nástup do lietadla,
        • skontrolovať požadované doklady a aktuálne bezpečnostné opatrenia v cieľovej krajine,
        • skontrolovať vízové požiadavky a zakúpiť si víza alebo povolenie ESTA,
        • rezervovať si ubytovanie so zľavou, zakúpiť poistenie a prenajať si auto.

        Ak ešte nemáte účet, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

        Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie s rovnakou e-mailovou adresou, ktorú ste uviedli počas procesu registrácie vášho účtu.

        Viac informácií o svojom účte nájdete v našom článku.

      • Kontaktuje ma priamo letecká spoločnosť

        Spravovanie rezervácií, informácie o aktuálnom letovom poriadku a podrobnosti o cestovaní sú k dispozícii na internetovej stránke leteckej spoločnosti. Letecká spoločnosť vám na e-mailovú adresu (uvedenú počas procesu rezervácie) pošle všetky informácie o možných spôsoboch spravovania rezervácie a uprednostňovanom spôsobe kontaktu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako zarezervovať (dokúpiť) konkrétne miesto v lietadle?

      Ak si želáte rezervovať konkrétne miesto v lietadle, napr. pri okne, s väčším priestorom na nohy alebo hneď vedľa spolucestujúcich, môžete si ho zakúpiť počas procesu rezervácie letenky v systéme eSky (táto možnosť je k dispozícii len pre vybrané letecké spoločnosti) alebo nás môžete kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára. Ak použijete formulár, kontaktujte nás najneskôr 24 hodín pred odletom.

      Rezervačné systémy leteckých spoločností prideľujú miesta náhodne, takže ak letíte so spolucestujúcimi, musíte počítať s tým, že budete sedieť (jedinou výnimkou je, ak cestujete s dieťaťom) osobitne. Ak sa chcete vyhnúť takýmto nepríjemnostiam, odporúčame si zakúpiť miesta podľa vlastného výberu.

      Rezervácia je spoplatnená a cena závisí od leteckej spoločnosti a typu vybraného miesta. Na vašu žiadosť vám odpovieme a zašleme vám informácie o dostupnosti vybraných miest a cene.

      Cena služby sa pohybuje od 5 EUR do 25 EUR na osobu (za letový úsek)*.

      Dôležité: Počet dostupných miest v lietadle sa dynamicky mení a vybrané miesta nemusia byť k dispozícii.

      *Ceny určujú letecké spoločnosti, môžu sa meniť a uvedené sumy sú orientačné.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako si zakúpiť prednostný nástup na palubu lietadla?

      Prednostný nástup do lietadla si môžete zakúpiť pri rezervácii letenky alebo si ho zakúpiť neskôr – až 48 hodín pred odletom.

      Ak si túto službu chcete zakúpiť, vyberte príslušnú možnosť v záložke „Moje rezervácie“ vo svojom eSky účte. Ak nemáte účet, založte si ho a importujte rezerváciu. Ak ju chcete importovať, do príslušného poľa zadajte číslo rezervácie a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

      Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie s rovnakou e-mailovou adresou, ktorú ste uviedli počas procesu registrácie vášho účtu.

      Pre ešte jednoduchší prístup k rezerváciám si navyše môžete nainštalovať mobilnú aplikáciu eSky. Dôležité: Služba prednostného nástupu do lietadla je limitovaná a nemusí byť k dispozícii.

      Príklad podmienok nákupu a používania služby:

      • Ryanair (cena za letový úsek/osobu):

        pri nástupe do lietadla v prednostnom rade si môžete vziať osobnú batožinu s maximálnymi rozmermi 40 × 20 × 25 cm a príručnú batožinu s maximálnymi rozmermi 55 × 40 × 20 cm a hmotnosťou do 10 kg – od 6 EUR do 36 EUR*

      • Wizz Air (cena za letový úsek/osobu):

        nástup do lietadla v prednostnom rade, jedna príručná batožina s maximálnymi rozmermi 40 × 30 × 20 cm a hmotnosťou nepresahujúcou 10 kg, druhá príručná batožina s maximálnymi rozmermi 50 × 40 × 23 cm a hmotnosťou nepresahujúcou 10 kg – od 5 EUR do 60 EUR*

      * Ceny sú stanovené leteckými spoločnosťami a môžu sa líšiť. Uvedené sumy sú orientačné.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Kde nájdem informácie týkajúce sa zmeny hodiny odletu leteckou spoločnosťou?
      • Ak vašu rezerváciu spravuje spoločnosť eSky, skontrolujte si letový poriadok vo svojom účte eSky 12 hodín pred plánovaným odletom a sledujte e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri rezervácii leteniek. Ak sa zmení čas vášho odletu, pošleme vám e-mail s predmetom: „DÔLEŽITÉ: Zmena letového poriadku, letenka [číslo vašej rezervácie]“. Novú letenku so zmeneným časom odletu a všetkými potrebnými informáciami vám zašleme e-mailom na adresu, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie.

        Informácie o zmene letového času nájdete vo svojom účte v záložke „Moje rezervácie“. Ak nemáte účet, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

        Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie uskutočnené na rovnakú e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii.

        Inštaláciou mobilnej aplikácie eSky získate okamžitý prístup ku všetkým rezerváciám.

      • Ak vašu rezerváciu spravuje priamo letecká spoločnosť

        Všetky informácie vám na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri rezervácii letenky, pošle priamo letecká spoločnosť. Aktuálny letový poriadok nájdete aj na internetovej stránke leteckej spoločnosti. 12 hodín pred plánovaným odletom odporúčame skontrolovať letový poriadok na internetovej stránke leteckej spoločnosti a sledovať správy na e-mailovej adrese, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie.

      • Ak neviete, kto spravuje vašu rezerváciu: skontrolujte si túto informáciu v e-maili, ktorý sme vám poslali spolu s letenkou. Ak je v ňom uvedené: „Aktuálne informácie týkajúce sa vašej rezervácie si môžete skontrolovať tu“ – vašu rezerváciu spravuje spoločnosť eSky. Ak je v e-maili uvedené: „Aktuálne informácie o letovom poriadku nájdete na internetovej stránke leteckej spoločnosti“ – vašu rezerváciu spravuje priamo letecká spoločnosť.

      Viac informácií o rezerváciách, ktoré spravujú letecké spoločnosti nájdete v našom článku.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Nemôžem nájsť potvrdenie rezervácie. Ako skontrolujem jej status?

      Ak chcete skontrolovať status vašej rezervácie, ale nemôžete nájsť potvrdenie, kliknite na záložku „Moje rezervácie“ vo svojom účte. Nájdete tam všetky informácie týkajúce sa vašej cesty. Ak nemáte účet, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

      Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie uskutočnené na rovnakú e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii.

      Pre okamžitý prístup k rezerváciám si nainštalujte aj mobilnú aplikáciu eSky.

      Potvrdenie vám zašleme aj v e-maili, ktorý dostanete po rezervácii letenky. Ak tento e-mail nenájdete vo svojej schránke, skontrolujte priečinok SPAM a uistite sa, že e-mailová adresa, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie, bola správna. Prípadne môžete e-mail s letenkou opätovne odoslať pomocou formulára na našej internetovej stránke.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Zmeny v rezervácii

    • Ako môžem zmeniť alebo upraviť e-mailovú adresu počas rezervácie?

      Ak ste si istí, že ste pri zadávaní rezervácie uviedli nesprávnu e-mailovú adresu, napr. ste v nej urobili preklep, kontaktujte nás telefonicky a upravte údaje. Telefónne číslo a otváracie hodiny infolinky nájdete na svojej letenke.

      Chybu môžete nahlásiť aj prostredníctvom kontaktného formulára.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako môžem upraviť alebo zmeniť údaje ďalšieho cestujúceho?

      Ak si želáte zmeniť alebo upraviť údaje cestujúcich, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.

      Záleží aj na tom, či chcete údaje zmeniť alebo len upraviť:

      Zmena údajov na letenke, napr. prepísanie letenky na inú osobu – väčšina leteckých spoločností neumožňuje zmenu údajov na letenke.

      Oprava nesprávnych údajov, napr. preklep v mene – zvyčajne je to možné, ale rozsah úprav a cena závisí od príslušnej leteckej spoločnosti.

      Akékoľvek nesprávne údaje, ktoré sú uvedené na letenke, ako napr.:

      • preklep v mene alebo priezvisku,
      • nesprávny dátum narodenia,
      • nesprávny titul cestujúceho (pán/pani),
      • nesprávny typ cestujúceho (dospelý/dieťa),

      okamžite nahláste. Preveríme možnosť opravy uvedených chýb, poskytneme vám informácie o možných nákladoch a v tejto záležitosti budeme kontaktovať leteckú spoločnosť.

      Dôležité: Chýbajúce slovenské znaky na letenke nie sú považované za chybu, letecké spoločnosti ich zámerne nepoužívajú. Rovnako sa nahrádzajú písmená s diakritikou alebo iné špeciálne znaky (napr. č, é, ô) a odstraňujú sa medzery a interpunkčné znamienka vo viacčlenných priezviskách.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako zmením dátum odletu?

      Možnosť zmeny dátumu odletu závisí od leteckej spoločnosti a zvyčajne je spojená s ďalšími poplatkami.

      • Vašu rezerváciu spravuje priamo letecká spoločnosť

        Ak chcete zistiť, či môžete zmeniť dátum letu, kontaktujte priamo leteckú spoločnosť. Letecká spoločnosť vás bude informovať aj o cene takejto zmeny.

        Viac informácií o rezerváciách eSky, ktoré spravujú letecké spoločnosti, nájdete v našom článku.

      • Vašu rezerváciu spravuje spoločnosť eSky

        Zistíme za vás, či je táto zmena možná a aký je za ňu poplatok. Ako nám môžete oznámiť zmenu dátumu?

        1. Pomocou svojho účtu. Stačí, ak prejdete k prehľadu svojej rezervácie a kliknete na možnosť „Požiadať o zmenu alebo vrátenie peňazí za letenku“. Ak ešte nemáte účet, založte si ho a importujte svoju rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

          Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie uskutočnené na rovnakú e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii.

          Pre okamžitý prístup k rezerváciám si nainštalujte aj mobilnú aplikáciu eSky.

        2. Pomocou kontaktného formulára.
        3. Môžete nás kontaktovať na čísle. Telefónne číslo a otváracie hodiny infolinky nájdete na svojej letenke.

      Následne budeme kontaktovať leteckú spoločnosť a budeme vás informovať o tom, či zmenu bude možné uskutočniť, aký bude poplatok a čo ešte musíte urobiť, aby zmena prebehla úspešne.

      Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti umožňujú zmeniť dátum letu, ale vyžadujú poplatok (v závislosti od leteckej spoločnosti to môže byť až 185 EUR). Niektoré pravidelné letecké spoločnosti ju umožňujú len pri drahších letenkách. Poplatok za zmenu sa účtuje za každého cestujúceho a za každý let, ktorý je súčasťou rezervácie. Ak je cena nových leteniek vyššia, rozdiel v cene musíte uhradiť. Ak je nižšia, v tomto prípade vám letecká spoločnosť rozdiel nevráti.

      V niektorých prípadoch účtujeme servisný poplatok vo výške 20 EUR (za každého cestujúceho) a zahŕňame ho do konečnej ceny zmeny. O tomto poplatku vás budeme informovať pred prijatím konečného rozhodnutia.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Faktúra

    • Faktúra za letenku

      Ak chcete dostať faktúru za svoju rezerváciu v systéme eSky, pri rezervácii letu alebo ubytovania označte možnosť „Chcem dostať faktúru s DPH“. Je to jediný spôsob, ako požiadať o faktúru za naše zakúpené služby.

      Faktúru zašleme na vami uvedenú e-mailovú adresu. Ak ste faktúru ešte nedostali, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako skontrolujem status platby?

      Nie ste si istí, či ste úspešne zaplatili za svoju rezerváciu alebo čakáte na jej dokončenie? Status platby môžete jednoducho a rýchlo skontrolovať v záložke „Moje rezervácie“ vo svojom účte eSky. Ak nemáte účet, založte si ho a importujte rezerváciu. Ak ju chcete importovať, zadajte číslo svojej rezervácie do príslušného poľa a kliknite na tlačidlo „Pridať rezerváciu“.

      Dôležité: Importovanie rezervácie na váš účet funguje len pre rezervácie uskutočnené na rovnakú e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii.

      Pre okamžitý prístup k rezerváciám si nainštalujte aj mobilnú aplikáciu eSky.

      Status platby môžete skontrolovať aj prostredníctvom kontaktného formulára alebo zavolať na našu infolinku. Telefónne číslo a otváracie hodiny infolinky nájdete na svojej letenke.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako upravím údaje na faktúre?

      Údaje kupujúceho (nie cestujúceho!) je možné zmeniť do 30 dní od zakúpenia letenky alebo rezervácie ubytovania, ale nie vo všetkých prípadoch. Umožňujeme zmenu údajov:

      • z fyzickej osoby na inú fyzickú osobu,
      • z fyzickej osoby na firmu.

      Nie je možné zmeniť údaje z firmy na inú firmu alebo z firmy na fyzickú osobu.

      Ak chcete zmeniť údaje kupujúceho na faktúre, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Dostanem faktúru za poistenie?

      Certifikát poistenia je finančný doklad, v ktorom sú uvedené rovnaké údaje ako na faktúre. Z tohto dôvodu nevystavujeme faktúru za poistenie. Certifikát nájdete spolu s letenkou v e-maili s predmetom „Vaša elektronická letenka“. Ak ho nemôžete nájsť, skontrolujte si svoj účet, priečinok SPAM alebo e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli počas procesu rezervácie.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Iné

    • Výška náhrady je nižšia ako celková suma mojej rezervácie. Prečo?

      Výška náhrady závisí od toho, aké služby boli zakúpené spolu s letenkou a od rozhodnutia leteckej spoločnosti o výške náhrady. Uvedená suma nezahŕňa okrem iného servisný poplatok a dodatočné služby zakúpené v eSky.

      V niektorých prípadoch letecké spoločnosti vracajú peniaze za zrušené rezervácie v niekoľkých čiastkach, napr. pre konkrétnych cestujúcich, ak rezervácia pozostávala z leteniek pre viac osôb alebo zahŕňala dodatočné služby leteckej spoločnosti, napr. dodatočnú batožinu, rezerváciu miesta atď.

      Zistite viac o tom, na čo sa vzťahuje výška náhrady.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Kedy a akým spôsobom dostanem náhradu za balíček Let+Hotel?

      Podľa zákona o turistických podujatiach a súvisiacich službách cestovného ruchu náhradu obdržíte do 14 dní. Peniaze sa vrátia rovnakým spôsobom, akým bola uskutočnená platba. Po podaní žiadosti o vrátenie peňazí vám zašleme e-mail so všetkými podrobnosťami.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Čo je eSky Wallet a aké sú výhody?

      eSky Wallet je elektronická peňaženka, ktorá vám umožní získať peniaze v podobe rýchlej refundácie za nevyužitú rezerváciu letu alebo propagačnej akcie, ktoré môžete využiť na nákup leteniek.

      Peniaze môžete použiť až po tom, ako od nás dostanete e-mail s možnosťou zvoliť si tento spôsob vrátenia peňazí alebo sa zapojiť do propagačnej akcie.

      Zistite viac o eSky Wallet tu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Kontaktný formulár - služba rezervácie

    Využite našu pomoc čo najskôr! Zvoľte príslušnú kategóriu a tému a uveďte požadované informácie.

    Naše pracovné hodiny:

    Pondelok - Piatok: 09:00 - 16:00

    Snažíme sa Vám odpovedať čo najrýchlejšie.

    Ako vám môžeme pomôcť?

    Dôležitá vec? Zavolajte nám