Menu

Ako sa mám zaregistrovať?

Ako sa mám zaregistrovať?

Ako sa mám zaregistrovať?

Vždy je dobré využiť registráciu online, ak je k dispozícii, pretože registrácia na letisku môže v prípade mnohých leteckých spoločností znamenať dodatočné poplatky. 

Ako sa zaregistrovať v prípade nízko-nákladových leteckých spoločností?

Spoločnosť eSky.sk umožňuje svojim zákazníkom vykonať registráciu online prostredníctvom svojho portálu. Môžete to urobiť po získaní letenky, v období od 30 dní do 6 hodín pred plánovaným odletom v prípade leteckej spoločnosti Wizz Air, a v Ryanair od 4 dní do 2 hodín pred odletom. Registrácia online sa nedá vykonať na našej webovej stránke, a všetky informácie týkajúce sa tohto procesu sa zasielajú cestujúcemu do e-mailu.

Správa obsahuje špeciálny odkaz, ktorý používateľa presmeruje na formulár registrácie. V tomto dokumente je potrebné vyplniť všetky požadované údaje cestujúcich. Po ich odoslaní cestujúci dostane e-mail s potvrdením vykonania registrácie a palubným lístkom v prílohe.

Palubný lístok treba vytlačiť a vziať so sebou na letisko, spolu s dokladom totožnosti použitým pri registrácii. V prípade chýbajúceho palubného lístka budete musieť zaplatiť poplatok, a v krajných prípadoch to môže dokonca znamenať, že vás nevpustia na palubu lietadla.

Ako sa zaregistrovať v prípade tradičných leteckých spoločností?

Po príchode na letisko nájdete na špeciálnych informačných tabuliach informácie o tom, kde presne sa vykonáva registrácia na váš let. Príslušné informácie poskytuje aj informačné centrum letiska, ktoré sa obvykle nachádza v blízkosti pracovísk pre registráciu cestujúcich a batožiny (check-in). 

Pozor!

Na letisko je potrebné prísť aspoň 2 hodiny pred plánovanou hodinou odletu lietadla. Ak sa chcete vyhnúť radom na registráciu cestujúcich a batožiny, môžete využiť automaty na samostatnú registráciu, ktoré sa nachádzajú na väčšine medzinárodných letísk. Na niektorých letiskách je samostatná registrácia možná len v prípade, ak má cestujúci iba príručnú batožinu.

Pre cestujúcich, ktorí si zakúpili miesta v prvej triede (v prípade niektorých leteckých spoločností aj v triede business), sprístupňujú pravidelné letecké spoločnosti špeciálne miesta pre registráciu cestujúcich a batožiny. Vďaka tomu môžu cestujúci prvou triedou počítať s rýchlym a hladkým vybavením formalít na letisku. Miesta na registráciu cestujúcich prvou triedou sú špeciálne označené, podobne ako dodatočné miesta rýchlej bezpečnostnej kontroly.

E-mail od spoločnosti eSky.sk neobsahuje odkaz na registráciu

Skontrolujte, či e-mail, ktorý ste dostali od spoločnosti eSky.sk, obsahuje letenku. Uistite sa, že v prípade vášho letu sa vyžaduje registrácia online. Nedostal/-a som e-mail s potvrdením rezervácie Uistite sa, že ste počas rezervácie uviedli správnu e-mailovú adresu.

Tipy a návrhy v tomto článku a súvisiace články sú len pre informačné a pomocné účely a nesmú predstavovať základ pre akúkoľvek sťažnosť voči eSky.sk.

Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
Myslím si, že tento článok:
Vďaka za váš názor!