Menu

Kontaktujte nás

Pomôžeme vám zariadiť cestu

Skontrolujte stav a podrobnosti rezervácie

Znovu odoslať e-mail s potvrdením rezervácie
Skontrolujte údaje a stav svojej rezervácie

Stav svojej rezervácie si môžete skontrolovať v užívateľskej zóne. Ak to chcete urobiť, prihláste sa alebo sa zaregistrujte pomocou e-mailu, ktorý bol použitý na vykonanie rezervácie, a prejdite do sekcie „Moje rezervácie“.

Prejsť na účet
Skontrolujte stav svojej rezervácie bez prihlásenia

Najčastejšie otázky týkajúce sa rezervácií

Moja rezervácia

  • Žiadne potvrdenie rezervácie. Ako môžem skontrolovať stav rezervácie?

    Potvrdenie rezervácie pošleme e-mailom po vykonaní rezervácie a zaplatení leteniek. Aktuálny stav rezervácie je možné skontrolovať vo vašom účte v užívateľskej zóne eSky v sekcii “Moja rezervácia” alebo pomocou tohto linku (musíte uviesť číslo rezervácie a e-mail, ktorý bol pri procese rezervácie použitý).

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!
  • Žiadne palubné lístky

    Palubné lístky zasielame 48 až 8 hodín pred odletom na e-mail uvedený pri rezervácii. Ak vaša rezervácia (respektíve cesta) pozostáva z niekoľkých leteniek (respektíve letov), palubné lístky budú odoslané v samostatných e-mailoch 48 až 8 hodín pred odletom príslušného leteckého spojenia.

    Ak sa váš let uskutoční za menej ako 8 hodín a vy stále nemáte k dispozícii e-mail s palubnými lístkami, skontrolujte priečinok SPAM. V prípade, že disponujete viacerými e-mailovými adresami, uistite sa, ktorú e-mailovú adresu ste uviedli počas rezervácie. Je možné, že palubné lístky boli odoslané na e-mail, ktorý tak často nepoužívate.

    Pozor! Ak sa jedná o let, ktorého odbavenie si vyžaduje poskytnutie dodatočných informácií, palubné lístky budú zaslané až po doplnení týchto informácií (obvykle ide o vyplnenie check-in formulára). Ak vaša rezervácia zahŕňa ďalších cestujúcich, uistite sa, že aj v ich prípade boli uvedené všetky potrebné informácie.

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!
  • Ako si môžem kúpiť miesto pre batožinu?

    Registrovanú batožinu je možné zakúpiť behom rezervácie letenky alebo po nej, najneskôr však 48 hodín pred odletom.

    Príklad podmienok prepravy batožiny:

    Ryanair (cena za jeden let/jedného pasažiera):

    • 10 kg, 1 kus batožiny s rozmermi 55 x 40 x 20 cm – od 15 EUR do 31 EUR*
    • 20 kg, 1 kus batožiny s rozmermi 81 x 119 x 119 cm – od 29 EUR do 56 EUR*

    Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažiera):

    • 10 kg, 1 kus batožiny – od 11 EUR do 31 EUR*
    • 20 kg, 1 kus batožiny – od 17 EUR do 56 EUR*
    • 32 kg, 1 kus batožiny – od 26 EUR do 81 EUR*

    Ostatné aerolínie – [pozri tu]

    * Ceny sú nastavené konkrétnymi aerolíniami a môžu sa meniť. Uvedené ceny majú informatívny charakter.

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!
  • Ako si môžem kúpiť prioritný nástup do lietadla?

    Službu prioritného nástupu na palubu lietadla je možné zakúpiť behom rezervácie letenky alebo po tomto procese, najneskôr však 48 hodín pred odletom.

    Pozor! Dostupnosť služby prioritného nástupu do lietadla je obmedzená a nemusí byť k dispozícii.

    Príklad podmienok pri nákupe služby prioritného nástupu do lietadla:

    Ryanair (cena za jeden let/jedného pasažiera):

    • nástup do lietadla cez prioritný sektor, možnosť vziať si so sebou osobnú batožinu, ktorej rozmery nepresahujú 40 x 20 x 25 cm a príručnú batožinu, ktorej rozmery nepresahujú 55 x 40 x 20 cm a hmotnosť nepresahuje 10 kg – od 7 EUR do 20 EUR*

    Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažiera):

    • Nástup do lietadla cez prioritný sektor, možnosť vziať si so sebou príručnú batožinu, ktorej rozmery nepresahujú 40 x 30 x 20 cm a hmotnosť nepresahuje 10 kg, a druhý kus príručnej batožiny, ktorej rozmery nepresahujú 50 x 40 x 23 cm a hmotnosť nepresahuje 10 kg – od 5,5 EUR do 34 EUR*

    * Ceny sú nastavené konkrétnymi aerolíniami a môžu sa meniť. Uvedené ceny majú informatívny

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!
  • Ako si môžem kúpiť možnosť výberu sedadla v lietadle?

    Rezervačné systémy leteckých spoločností prideľujú pasažierom sedadlá v lietadle náhodne. Platí to aj v prípade letu so spolucestujúcim (jedinou výnimkou je situácia, kedy dieťa cestuje so zákonným zástupcom). Stojí za to prikúpiť si možnosť výberu sedadla v lietadle – zaistíte si tak spoločnosť vášho spolucestujúceho počas letu a všeobecne vyšší komfort cestovania.

    Službu je možné zakúpiť počas rezervácie letenky (možnosť je dostupná len u vybraných leteckých spoločností) alebo po kontakte s nami prostredníctvom kontaktného formulára (odkaz nižšie).

    Rezervácia vybraného sedadla je platenou službou a cena za takúto službu závisí od podmienok leteckej spoločnosti a typu vybraného sedadla. Na základe vašej požiadavky vám naši konzultanti odošlú informácie o dostupnosti miest a cenách za službu.

    Cena služby sa pohybuje od 5 EUR do 28 EUR za osobu (a jeden let).*

    Pozor! Počet voľných sedadiel v lietadle sa dynamicky mení a vybrané sedadlá nemusia byť k dispozícii.

    * Ceny sú nastavené konkrétnymi aerolíniami a môžu sa meniť. Uvedené ceny majú informatívny charakter.

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!
  • Chcem zrušiť rezerváciu. Ako to urobiť?

    Väčšina nízkonákladových aerolínie (vrátane Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) neumožňuje vrátenie letenky. Fakt, že letenky sú nevratné, zdôrazňujú letecké spoločnosti aj vo svojich podmienkach rezervácie.

    V prípade klasických (komerčných) leteckých spoločností (napr. LOT, Lufthansa, Air France) je vrátenie leteniek možné, obvykle za určitý poplatok.

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!
  • Potrebujem pomoc na letisku. Čo mám robiť?

    Požiadavka na osobitnú asistenčnú pomoc na letisku by sa mala predložiť okamžite po rezervácii letenky. Časový rámec, počas ktorého musí byť letecká spoločnosť či letisko informované o tejto skutočnosti, závisí od pravidiel konkrétneho dopravcu alebo leteckej spoločnosti.

    Nárok na bezplatnú osobitnú pomoc na letisku majú zdravotne postihnutí cestujúci a ľudia s obmedzenou mobilitou.

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!
  • Informácie o zmene času letu

    Ak letecká spoločnosť zmení čas letu, budeme vás o tom informovať. Informácia o zmene bude zaslaná na e-mail, ktorý ste poskytli pri rezervácii leteniek.

    Správa od nás bude mať takúto podobu:
    DÔLEŽITÉ! Oznámenie o zmene harmonogramu letu, potvrdzovací kód [číslo rezervácie]

    Pozor! Novú letenku so zmeneným časom letu pošleme na e-mail uvedený pri rezervácii.

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!

Online check-in

  • Chyba počas online check-inu

    Ak sa vyskytla chyba pri uvádzaní informácií o cestujúcom vo formulári na odbavenie alebo v ktorejkoľvek fáze odbavenia, musíte nás o tejto skutočnosti okamžite informovať.

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!

Zmeny v rezervácii

  • Ako môžem zmeniť termín letu?

    Možnosť zmeniť termín letu závisí od leteckej spoločnosti. Niektoré nízkonákladové aerolínie umožňujú zmenu termínu letu za dodatočný poplatok (suma sa môže vyšplhať až na 180 EUR), zatiaľ čo niektoré klasické (komerčné) letecké spoločnosti poskytujú túto službu v rámci ceny za letenku.

    Poplatok za zmenu termínu letu sa účtuje za každého cestujúceho a za každý jeden let. K poplatku sa môže pripočítať rozdiel medzi cenou pôvodnej a novej letenky. Letecké spoločnosti však nezvyknú vracať rozdiel, ak je cena novej letenky nižšia ako cena tej pôvodnej.

    Spoločnosť eSky v niektorých prípadoch účtuje poplatok 12 EUR za vykonanie zmeny na letenke, ktorý je zahrnutý v celkovej cene za zmenu. Tento poplatok sa účtuje za každého cestujúceho, ktorý vyžaduje zmenu letenky.

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!
  • V rezervácii sú uvedené neplatné údaje o cestujúcom. Čo mám robiť?

    Väčšina leteckých spoločností nedovoľuje meniť údaje na letenke. Nesprávne údaje je možné opraviť, rozsah zmien a cena za vykonanie týchto zmien závisí od podmienok konkrétnej leteckej spoločnosti.

    Všetky nesprávne informácie na letenke, ako napríklad:

    • nesprávne napísané meno alebo priezvisko,
    • nesprávny dátum narodenia,
    • nesprávne oslovenie (Pán/Pani),
    • nesprávny typ cestujúceho (dospelý/dieťa)

    by mali byť okamžite nahlásené. Naši konzultanti preveria možnosť odstránenia vyššie uvedených pochybení, podajú informáciu o možných poplatkoch za zmenu a kontaktujú letecké spoločnosti so žiadosťou o opravu údajov na letenke.

    Pozor! To, že na letenke chýbajú špecifické znaky (napr. č, é, ö) či medzery a diakritické znamienka vo viacdielnych priezviskách, nie je chybou. Letecké spoločnosti ich nepoužívajú úmyselne.

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!

Fakturácia

  • Ako na faktúre zmeniť údaje o kupujúcom?

    Zmena údajov o kupujúcom (nie údajov o cestujúcom!) je možná do 30 dní od zakúpenia letenky. Spoločnosť eSky umožňuje zmenu údajov:

    • z fyzickej osoby na inú fyzickú osobu,
    • z fyzickej osoby na obchodnú spoločnosť.

    Zmena údajov z obchodnej spoločnosti na inú obchodnú spoločnosť alebo z obchodnej spoločnosti na fyzickú osobu nie je možná.

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!
  • Prečo sú na faktúre uvedené dve sumy v rôznych menách?

    Keďže nákup spracúva poľská spoločnosť, právne predpisy vyžadujú, aby boli na faktúre uvedené dve sumy. Jedna z nich je suma, v ktorej bola služba zakúpená, a druhou je ekvivalent tejto sumy v mene poľský zlotý (PLN).

    Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
    Ako môžeme vylepšiť tento článok?
    Vďaka za váš názor!

Kontaktný formulár - služba rezervácie

Naše pracovné hodiny:

Pondelok - Piatok: 9:00 - 17:00

Snažíme sa Vám odpovedať čo najrýchlejšie.

Ako vám môžeme pomôcť?

Dôležitá vec? Zavolajte nám