V súčasnosti sa prevažná väčšina letov uskutočňuje podľa plánu. Ak od spoločnosti eSky alebo leteckej spoločnosti nedostanete informáciu o zrušení alebo preložení letu, váš let sa uskutoční podľa pôvodného plánu.
Ak chcete zrušiť alebo zmeniť dátum cesty, letecká spoločnosť posúdi vašu žiadosť v súlade s tarifnými podmienkami.
Letecká spoločnosť zrušila váš let? Tým pádom máte nárok na výber nového termínu letu alebo vrátenie peňazí za letenku. V prípade vrátenia peňazí môžete dostať napríklad voucher, body alebo peniaze. Rozhodnutie o forme kompenzácie je v kompetencii leteckej spoločnosti. V eSky, rovnako ako u leteckých spoločností, máme postupy na vrátenie letenky, aby sme vám zabezpečili najlepšie riešenie. Ako vyzerá postup zrušenia letu zo strany leteckej spoločnosti, závisí od toho, či vás v súvislosti s vašou rezerváciou kontaktuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť ( viac informácií o rezerváciách eSky vybavovaných leteckými spoločnosťami ). Informácie o tom, kto vybavuje vašu rezerváciu, nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali spolu s letenkou.
Ak boli informácie o zrušení letu zaslané na vašu e-mailovú adresu prostredníctvom služby eSky, postup vrátenia bude nasledovný:
Ak informáciu o zrušení letu zaslala na vašu e-mailovú adresu priamo letecká spoločnosť, postup preplánovania letu alebo vrátenia peňazí vyplýva len z pokynov leteckej spoločnosti. V tomto prípade dostanete všetky informácie priamo od leteckej spoločnosti vrátane informácií o ďalších krokoch, zoznamu dostupných možností kompenzácie, ako aj oznámení o stave celej situácie. Ak chcete získať refundáciu, postupujte podľa uvedených informácií a kontaktujte priamo leteckú spoločnosť, napr. e-mailom alebo telefonicky.
Pamätajte! Náhrada za nevyužitú letenku pokrýva cenu letenky a letiskové poplatky. Cena za ostatné produkty alebo služby eSky poskytnuté spolu s letenkou sa vám vrátiť nemusí.
Vaše plány sa zmenili a nemôžete využiť zakúpené letenky? Žiaľ, nie vždy je možné zmeniť termín alebo zrušiť let a získať späť peniaze.
V prípade, že chcete zrušiť svoju cestu alebo zmeniť jej termín, kontaktujte nás prostredníctvom záložky “Moje rezervácie” vo Vašom eSky účte (ak účet ešte nemáte, vytvorte si ho a importujte doň svoju rezerváciu. Potom si stiahnite mobilnú aplikáciu eSky pre okamžitý prístup k rezerváciám). Možnosť vrátenia letenky alebo zmeny dátumu cesty závisí od leteckej spoločnosti a zakúpeného produktu. Väčšina leteckých spoločností neumožňuje zrušiť cestu a vrátiť peniaze za letenku. Ak chcete zmeniť dátum letu, väčšina leteckých spoločností vám to umožní, ale za príplatok (v prípade drahších leteniek môže byť takáto zmena bezplatná). Okrem toho letecké spoločnosti zvyčajne nevracajú rozdiel, ak je cena letenky po zmene nižšia ako pôvodná cena letenky.
Viac informácií o zrušení cesty a vrátení peňazí za letenku nájdete tu.
Čakáte na vrátenie peňazí za nevyužitú letenku? Môžete si byť istí, že svoje prostriedky dostanete, ak s tým letecká spoločnosť súhlasila. Žiaľ, z času na čas dochádza ku zvýšenému počtu žiadostí o vrátenie peňazí - v takomto prípade môžu letecké spoločnosti čakaciu lehotu na vrátenie peňazí predĺžiť.
Upozorňujeme, že čakacia lehota na vrátenie peňazí za let zrušený leteckou spoločnosťou závisí výlučne od rozhodnutia leteckej spoločnosti.
Nižšie nájdete informácie o tom, kto vás bude kontaktovať v súvislosti s vrátením peňazí ( prečítajte si viac o rezerváciách eSky spracovaných leteckými spoločnosťami ).
Ak vašu rezerváciu vybavuje spoločnosť eSky (túto informáciu nájdete v e-maile s letenkou, ktorý sme vám poslali), zašleme vám oznámenie o zrušení letu a čo najskôr začneme pracovať na tom, aby sme vo vašom mene získali od leteckej spoločnosti náhradu. Získame informácie o formách náhrady, ktoré ponúka letecká spoločnosť, a budeme sa o váš prípad starať až do jeho ukončenia. Budeme vás informovať o dostupných možnostiach vrátenia a o aktuálnom stave vašej žiadosti. Niektoré letecké spoločnosti ponúkajú okrem vrátenia peňazí na účet alebo kartu aj vrátenie peňazí vo forme voucheru alebo bodov, ktoré možno použiť na nákup leteniek. Náhrada formou poukazu alebo bodov je oveľa rýchlejšia, ako keď sa rozhodnete pre prevod peňazí na účet alebo kartu.
Ak vašu rezerváciu vybavuje priamo letecká spoločnosť (túto informáciu nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali spolu s letenkou), všetky informácie o vrátení peňazí, dostupných formách vrátenia peňazí a lehotách na posúdenie žiadostí dostanete od leteckej spoločnosti na e-mail uvedený pri rezervácii. Letecká spoločnosť vás tiež bude informovať o stave vášho prípadu a poskytne vám všetky ďalšie informácie týkajúce sa zrušenej rezervácie. Ak chcete poznať aktuálny stav vašej žiadosti a čakaciu lehotu na vrátenie peňazí, obráťte sa priamo na leteckú spoločnosť e-mailom alebo telefonicky, aby ste získali všetky potrebné informácie. Upozorňujeme, že v prípade výberu poukazu alebo bodov na nákup leteniek je proces náhrady oveľa rýchlejší ako pri prevode peňazí na účet alebo kartu.
Pamätajte! Možnosti náhrad závisia od leteckej spoločnosti, ktorej letenku vlastníte.
Zaujíma vás, čo môžete dostať za nevyužitú letenku zakúpenú na eSky a ako tieto prostriedky získate? V súlade s praxou prijatou leteckými spoločnosťami sa náhrada za zrušený let vzťahuje na cenu letenky a doplnkových služieb zakúpených priamo u leteckej spoločnosti.
Forma vrátenia peňazí závisí výlučne od rozhodnutia leteckej spoločnosti. Letecké spoločnosti zvyčajne ponúkajú vrátenie peňazí len vo forme voucheru alebo bodov, ktoré sa môžu použiť na nákup inej letenky. Niektoré letecké spoločnosti umožňujú vrátenie peňazí.
Pamätajte! Náhrada sa vzťahuje len na zrušené lety z vašej rezervácie. Letecké spoločnosti nevracajú peniaze za lety, ktoré sa uskutočnili podľa letového poriadku.
Zaujíma vás, akým spôsobom a ako rýchlo dostanete späť peniaze za zrušenú rezerváciu balíka eSky Let+Hotel? Podľa zákona o balíku cestovných služieb a spojených cestovných službách trvá proces vrátenia peňazí až 14 dní.
Finančné prostriedky budú vrátené rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri platbe. Po spracovaní refundácie vás budeme okamžite informovať e-mailom.
Poslali sme vám e-mail s možnosťou vybrať si eSky Wallet alebo ste dostali informácie o tomto riešení a zaujíma vás, čo to je a kedy túto službu môžete využiť? eSky Wallet je elektronická peňaženka, vďaka ktorej získate prostriedky využiteľné na eSky v rámci propagačných kampaní alebo rýchlu refundáciu za nevyužitú rezerváciu letu a môžete získať aj ďalšie výhody.
Službu môžete použiť až po prijatí našej správy s možnosťou výberu tejto formy vrátenia alebo účasťou na propagačných kampaniach.
Viac informácií o eSky Wallet - tu.
Chcete ísť na výlet, ale neviete kam letieť a ako sa pripraviť na cestu do zahraničia? V takejto situácii sa oplatí využiť overené zdroje, pretože pravidlá cestovania po svete sa dynamicky menia a závisia od orgánov jednotlivých krajín. Zmeny sa môžu týkať typu dokladov, ktoré treba predložiť na letisku, všeobecných pravidiel správania sa po prílete alebo dočasného pozastavenia príletu.
Aby ste si mohli prečítať osvedčené aktuálne informácie a mohli si pokojne naplánovať svoje cesty, pozrite si stránku, na ktorej sme zhromaždili informácie o pravidlách a dokladoch vyžadovaných krajinami sveta tu.
Pred odchodom si prečítajte oficiálne vyjadrenia úradov krajiny, do ktorej sa chystáte.
Plánujete cestu alebo už máte letenku, ale hľadáte najnovšie informácie o tom, či musíte pred cestou absolvovať test na COVID-19?
Niektoré krajiny vo svete vyžadujú testovanie COVID-19 pred cestou a predloženie negatívneho výsledku testu po príchode.
Potrebujete nás kontaktovať v súvislosti s rezerváciou? Pozrite si nižšie uvedené informácie o tom, ako získať našu okamžitú podporu.
Ak nie ste registrovaným zákazníkom, vytvorte si konto a importujte tam svoju rezerváciu. Oplatí sa tiež používať mobilnú aplikáciu eSky, vďaka ktorej získate okamžitý prístup k svojim rezerváciám kedykoľvek a kdekoľvek.
Ak nás chcete pred cestou kontaktovať z iného dôvodu, môžete nám napísať prostredníctvom kontaktného formulára tu.
Ak potrebujete pomoc počas cesty, môžete zavolať na číslo, ktoré nájdete na letenke. Infolinka funguje od pondelka do piatku: 8:00 - 16:00 SEČ.
Zaujíma vás, prečo je suma náhrady za zrušenie letu nižšia ako celková suma vašej rezervácie v systéme eSky? Všetko závisí od toho, aké služby boli zakúpené spolu s letenkou a aké rozhodnutie o výške náhrady prijala letecká spoločnosť. Uvedená suma nezahŕňa napríklad servisný poplatok a dodatočné služby zakúpené na eSky.
V niektorých prípadoch letecké spoločnosti vracajú peniaze za zrušené rezervácie v samostatných platbách, napr. pre konkrétnych cestujúcich, ak rezervácia pozostávala z leteniek pre skupinu osôb alebo obsahovala dodatočné služby ponúkané leteckou spoločnosťou, ako napr. dodatočná batožina, rezervácia miesta atď.
Čo je zahrnuté v sume náhrady? Dozviete sa tu >>
Viete, že pred cestou lietadlom sa musíte odbaviť a stiahnuť si palubné lístky, no hľadáte miesto, kde to urobiť? Všetko závisí od toho, či vás kontaktuje priamo letecká spoločnosť alebo eSky (zistite viac o rezerváciách eSky spravovaných leteckými spoločnosťami). Príslušné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali spolu s letenkou.
Kontaktuje ma letecká spoločnosť
Informácie o online check-ine dostanete priamo od leteckej spoločnosti na vašu e-mailovú adresu. Odbaviť sa môžete na webovej stránke leteckej spoločnosti, kde stačí zadať požadované údaje.
Často vás informujeme, že pred cestou lietadlom musíte vykonať check-in a stiahnuť si palubné lístky alebo potvrdenia o vykonanom odbavení. Prečo je online odbavenie dôležité a ako by sa malo vykonávať?
Online check-in vám umožní pripraviť si palubné lístky, na základe ktorých budete môcť nastúpiť do lietadla. Pri cestovaní s obľúbenými lacnými leteckými spoločnosťami (ako Ryanair, Wizz Air, Laudamotion) je potrebné mať so sebou vytlačený palubný lístok. Bez vytlačeného palubného lístka vás obslužný personál nemusí pustiť na palubu alebo budete musieť na letisku zaplatiť dodatočný poplatok.
Proces check-inu sa líši podľa leteckej spoločnosti a v závislosti od toho, či vás kontaktuje eSky alebo priamo daná letecká spoločnosť (prečítajte si viac o rezerváciách eSky spravovaných leteckými spoločnosťami). Príslušné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali spolu s letenkou.
Check-in vykonáme vo vašom mene. Aby sme to mohli urobiť, v niektorých prípadoch budeme potrebovať vaše údaje a údaje osôb, ktoré s vami cestujú.
Všetky podrobnosti o online check-ine dostanete od leteckej spoločnosti. Check-in je potrebné vykonať na webovej stránke leteckej spoločnosti pomocou e-mailovej adresy uvedenej pri rezervácii na eSky.
Pripravujete sa na cestu a chcete si stiahnuť palubné lístky alebo potvrdenia o odbavení? Kde nájdete svoje palubné lístky alebo potvrdenia závisí od toho, či vás kontaktuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť (viac informácií o rezerváciách eSky vybavovaných leteckými spoločnosťami ). Príslušné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali spolu s letenkou.
Vaše palubné lístky alebo potvrdenia o check-ine budú k dispozícii vo vašom konte eSky 48 až 8 hodín pred plánovaným letom. Ak nemáte účet, vytvorte si ho a importujte doň svoju rezerváciu. Okrem toho sa oplatí používať mobilnú aplikáciu eSky, v ktorej získate okamžitý prístup k svojim rezerváciám kedykoľvek a kdekoľvek. Palubné lístky alebo potvrdenia o check-ine zasielame aj 48 až 8 hodín pred odletom na vašu e-mailovú adresu uvedenú pri rezervácii letenky. Ak sa vaša cesta skladá z viacerých letov, palubné lístky alebo potvrdenia budú zdieľané samostatne vo vašom účte eSky a zaslané v samostatných e-mailoch - 48 až 8 hodín pred začiatkom každého letu.
Príklad č. 1
Ak letíte:
Dostanete palubné lístky alebo potvrdenia:
Príklad č. 2
Ak letíte:
Dostanete palubné lístky alebo potvrdenia:
Ak do vášho letu zostáva menej ako 8 hodín a ešte ste nedostali e-mail s palubnými lístkami alebo potvrdením o check-ine, prejdite do svojho konta eSky alebo skontrolujte priečinok SPAM a uistite sa, že ste skontrolovali e-mailovú adresu, ktorú ste použili na vykonanie rezervácie. Možno vám boli palubné lístky zaslané na inú e-mailovú adresu, ktorú vlastníte.
Pozor! Ak ide o lety, ktoré si vyžadujú uvedenie ďalších údajov v registračnom formulári, palubné lístky alebo potvrdenia o check-ine budú zaslané až po doplnení požadovaných informácií. Ak vaša rezervácia zahŕňa ďalších cestujúcich, uistite sa, že boli poskytnuté údaje každého z nich.
Ak sa odbavíte online sami na webovej stránke leteckej spoločnosti, palubné lístky si stiahnete po odbavení, podľa informácií poskytnutých leteckou spoločnosťou.
Zaujíma vás, prečo tak často opakujeme, že stiahnuté palubné lístky alebo potvrdenia o check-ine je potrebné vytlačiť pred odchodom na letisko? Niektoré letecké spoločnosti nemusia akceptovať dokumenty vo forme súboru PDF na obrazovke smartfónu alebo iného mobilného zariadenia. Vytlačený palubný lístok alebo potvrdenie o check-ine vám zaručí nástup do lietadla.
Ak chcete mať istotu, že vám bude umožnené nastúpiť do lietadla, stiahnite si a vytlačte každý palubný lístok alebo potvrdenie o check-ine zaslané z eSky alebo stiahnuté z vášho účtu.
Vyskytla sa chyba pri poskytovaní údajov o cestujúcich v check-in formulári alebo priamo pri online check-ine? Dajte nám vedieť čo najskôr pomocou kontaktného formulára tu.
Zistíme, čo sa stalo, a navrhneme ďalšie možnosti odbavenia, aby ste mali počas cesty pokoj.
Zaujíma vás, ako si pridať extra batožinu pri rezervácii leteniek alebo už letenku máte a chcete si batožinu prikúpiť? Registrovanú (zapísanú) batožinu je možné zakúpiť na eSky pri rezervácii letenky alebo dodatočne, najneskôr však 48 hodín pred odletom. Ak si chcete kúpiť batožinu, prejdite do sekcie „Moje rezervácie“ vo Vašom eSky účte. Ak svoj účet ešte nemáte, vytvorte si ho a naimportujte doň svoju rezerváciu. Využitie tiež služby eSky mobilnej aplikácie, vďaka ktorej získate prístup k rezerváciám vždy a všade.
Príklad podmienok:
Ryanair (cena za jeden let/jedného pasažiera):
Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažiera):
Informácie o podmienkach ostatných leteckých spoločností nájdete tu.
* Ceny sú nastavené konkrétnymi aerolíniami a môžu sa meniť. Uvedené ceny majú informatívny charakter.
Hľadáte najlepšiu možnosť cestovania a premýšľate, akú batožinu si môžete vziať so sebou na palubu lietadla? Letecké spoločnosti zvyčajne povoľujú tri typy batožiny: osobný predmet, príručnú batožinu a zapísanú (inak povedané registrovanú) batožinu (prepravovanú v batožinovom priestore lietadla).
Ak si chcete overiť, akú batožinu si môžete vziať so sebou na cestu alebo si kúpiť zapísanú batožinu, prejdite na záložku “Moje rezervácie” vo Vašom eSky účte. Ak ste si konto doteraz nezaregistrovali, vytvorte si ho a importujte sem svoju rezerváciu. K dispozícii máte taktiež mobilnú aplikáciu eSky, s ktorou získate prístup k rezerváciám kedykoľvek a kdekoľvek.
Overte si TU, čo si môžete vziať so sebou na palubu lietadla a čo môžete prepraviť v registrovanej batožine!
Zaujíma vás, aké sú výhody zakúpenia služby prioritného nástupu do lietadla? V prvom rade táto služba umožňuje pasažierovi vyhnúť sa dlhému čakaniu na nástup do lietadla. Niektoré obľúbené nízkonákladové letecké spoločnosti (napríklad Ryanair a Wizz Air) umožňujú cestujúcim vziať si so sebou v rámci tejto služby ďalšiu príručnú batožinu. Nie je to však pravidlom, preto si pri každom nákupe služby prednostného nástupu skontrolujte, čo všetko táto služba obsahuje.
Prioritný nástup na palubu si môžete kúpiť počas rezervácie letenky alebo neskôr prostredníctvom Vášho eSky účtu. Ak ste sa ešte nezaregistrovali, vytvorte si svoje konto a vložte doň svoju rezerváciu. Skúste tiež využiť eSky mobilnú apku, vďaka ktorej budete mať svoju rezerváciu doslova pod palcom - vždy a všade.
Pamätajte, že limity pre batožinu si každá letecká spoločnosť nastavuje individuálne, čo znamená, že je najlepšie si pred kúpou letenky skontrolovať, čo všetko a koľko kusov batožiny si so sebou môžete vziať.
Chcete skontrolovať aktuálny stav a detaily vašej rezervácie? Celý proces závisí od toho, či vás kontaktuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť (prečítajte si viac o rezerváciách eSky vybavovaných leteckými spoločnosťami). Všetky relevantné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali s letenkou.
Aktuálny stav vašej rezervácie letu, rezervácie hotela a rezervácie balíčka Let+Hotel si overíte v sekcii "Moje rezervácie" vo Vašom eSky účte. Ak konto ešte nemáte, vytvorte si ho a importujte sem svoju rezerváciu. Okamžitý prístup k svojim rezerváciám si zabezpečíte nainštalovaním a používaním eSky mobilnej aplikácie.
Chcete poznať ďalšie funkcie Vášho účtu? Prečítajte si tento článok.
Prihláste sa alebo si vytvorte Váš eSky účet - kliknite TU.
V prípade akýchkoľvek zmien letového poriadku alebo zrušenia letu vám zašleme email. Odporúčame skontrolovať si letový poriadok vo Vašom eSky účte 12 hodín pred plánovaným časom odletu a sledovať prichádzajúce správy na e-mailovú adresu uvedenú pri rezervácii leteniek.
Aktuálny stav vašej rezervácie si môžete skontrolovať na webovej stránke leteckej spoločnosti po prihlásení pomocou údajov, ktoré vám poskytne letecká spoločnosť. V prípade zmeny letového poriadku alebo zrušenia letu dostanete informácie priamo od leteckej spoločnosti na e-mailovú adresu uvedenú počas procesu rezervácie. Odporúčame skontrolovať si letový poriadok na webovej stránke leteckej spoločnosti 12 hodín pred plánovaným časom odletu a sledovať prichádzajúce správy na e-mailovú adresu uvedenú pri rezervácii leteniek.
Chcete vykonať zmeny vo svojej rezervácii, dokúpiť ďalšie služby alebo mať priamy prístup k jej detailom? To, ako spravujete svoju rezerváciu, závisí od toho, či vás kontaktuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť (zistite viac o rezerváciách eSky spravovaných leteckými spoločnosťami). Všetky relevantné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali s letenkou.
Podrobnosti o vašich rezerváciách letov, hotelových rezerváciách a balíčkoch Let+Hotel nájdete vo Vašom eSky účte, ktorý môžete použiť aj na správu svojich rezervácií a poskytovanie informácií pre online check-in (týka sa vybraných leteckých spoločností). Vo Vašom eSky účte môžete jednoducho:
Ak ešte nemáte svoj účet, zaregistrujte sa a importujte rezerváciu do svojho konta. Vyskúšajte tiež eSky mobilnú aplikáciu, vďaka ktorej získate nepretržitý prístup ku svojej rezervácii.
Chcete vedieť, čo dokáže Váš účet? Prečítajte si tento článok.
Prihlásenie sa alebo registrácia Vášho eSky účtu - kliknite TU.
Na webovej stránke leteckej spoločnosti môžete spravovať svoju rezerváciu, hľadať informácie o aktuálnom letovom poriadku a ďalšie podrobnosti o ceste. Letecká spoločnosť vám poskytne všetky informácie o možnostiach správy rezervácií a preferovanom spôsobe kontaktu na e-mailovú adresu uvedenú pri nákupe leteniek.
Potrebujete informácie o stave vašej rezervácie, ale nemôžete nikde nájsť potvrdenie rezervácie? Použite sekciu "Moje rezervácie" vo Vašom eSky účte, kde nájdete všetky dôležité informácie týkajúce sa vašej cesty. Ak ešte nepatríte k registrovaným užívateľom, vytvorte si vlastné konto a nahrajte doň svoju rezerváciu. Odporúčame používať eSky mobilnú apku, vďaka ktorej budete mať prístup ku svojej rezervácii vždy a všade.
Po vykonaní rezervácie vám jej potvrdenie navyše pošleme aj cez e-mail. Ak nemôžete nájsť správu od nás vo svojej doručenej pošte, skontrolujte priečinok SPAM a uistite sa, že e-mailová adresa uvedená pri rezervácii bola správna. E-mail s rezerváciou si môžete znovu odoslať pomocou Vášho účtu alebo použiť špeciálny formulár - tu.
Potrebujete vedieť číslo rezervácie eSky alebo číslo rezervácie letu, aby ste nás mohli kontaktovať alebo v čase, keď ste už na ceste na letisko? Všetky informácie, vrátane čísla rezervácie, nájdete v sekcii “Moje rezervácie” vo Vašom eSky účte. Ak tento účet nemáte, môžete si tiež skontrolovať e-mailovú správu, ktorý sme vám poslali na adresu uvedenú počas procesu rezervácie. Oplatí sa tiež používať eSky mobilnú aplikáciu, ktorá vám zabezpečí nepretržitý prístup k vašej rezervácii.
Ak nemôžete nájsť alebo ste od nás nedostali správu, znova nám pošlite e-mail s podrobnosťami rezervácie pomocou špeciálneho formulára na našej webovej stránke tu.
Ak ste si istý, že ste pri rezervácii zadali nesprávnu emailovú adresu, napr. s preklepom, prejdite do Vášho eSky účtu, kde svoju rezerváciu môžete manažovať a upravovať prípadné chyby. Ak ste sa ešte nezaregistrovali, vytvorte si účet a importujte doň svoju rezerváciu. K dispozícii je aj eSky mobilná aplikácia, vďaka ktorej budete mať prístup k rezerváciám prakticky kedykoľvek.
Ak potrebujete rýchlo vykonať zmenu alebo ušetriť čas, upravte svoje informácie sami pomocou Vášho účtu. Môžete tiež požiadať o zmenu nesprávnych údajov prostredníctvom kontaktného formulára zadaním informácií, ktoré sa týkajú rezervácie (meno, dátum, trasa letu). Naši konzultanti vás môžu požiadať o ďalšie informácie na overenie vašej žiadosti - tu.
Dlhé čakanie na nástup do lietadla môže značne ovplyvniť komfort cestovania a pohodu. Preto sa oplatí zakúpiť si službu prednostného nástupu na palubu lietadla. Môžete tak urobiť pri rezervácii letenky aj následne, najneskôr však 48 hodín pred odletom.
Ak si chcete túto službu zakúpiť, vyberte príslušnú možnosť v sekcii “Moje rezervácie” Vášho eSky účtu. Môžete ho použiť aj na vlastnoručné spravovanie rezervácie. Ak ste si zatiaľ nevytvorili svoj účet, zaregistrujte sa a nahrajte do svojho konta vašu rezerváciu. Odporúčame používanie eSky mobilnej apky, s ktorou získate pohodlný prístup k rezerváciám odkiaľkoľvek a kedykoľvek.
Pozor! Služba prioritného nástupu do lietadla je obmedzená a môže byť nedostupná.
Príklad podmienok:
Ryanair (cena za jeden let/jedného pasažiera):
Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažiera):
* Ceny sú nastavené konkrétnymi aerolíniami a môžu sa meniť. Uvedené ceny majú informatívny
Plánujete cestu a rozmýšľate, ako si vybrať a zarezervovať preferované miesto v lietadle, napríklad sedadlo pri okne, sedadlo s väčším priestorom na nohy alebo ako sedieť spolu, ak cestujete v skupine? Preferované miesto si môžete zakúpiť pri rezervácii letenky (možnosť je dostupná len pre vybrané letecké spoločnosti) na eSky alebo nás za týmto účelom kontaktujte pomocou kontaktného formulára - tu.
Pamätajte, že rezervačné systémy leteckých spoločností prideľujú náhodné miesta v lietadle všetkým cestujúcim. Preto ak cestujete v skupine, je vysoko nepravdepodobné, že budete sedieť všetci spolu (jedinou výnimkou z tohto pravidla je dieťa, ktoré cestuje v lietadle so svojím opatrovníkom). Aby ste sa vyhli takýmto nepríjemnostiam, oplatí sa kúpiť si službu výberu preferovaného sedadla.
Služba výberu preferovaného sedadla je k dispozícii za príplatok a jej cena závisí od leteckej spoločnosti a typu zvoleného sedadla. Na základe vašej požiadavky vám naši konzultanti odošlú informácie o dostupnosti miest a cenách za službu.
Cena služby sa pohybuje od 5 EUR do 28 EUR za osobu (a jeden let).*
Pozor! Počet voľných sedadiel v lietadle sa dynamicky mení a vybrané sedadlá nemusia byť k dispozícii.
* Ceny sú nastavené konkrétnymi aerolíniami a môžu sa meniť. Uvedené ceny majú informatívny charakter.
Zaujíma vás, či je na zaplatenie vašej rezervácie cez eSky potrebné použiť kreditnú kartu? Vedzte, že zaplatiť môžete pomocou všetkých populárnych platobných metód (vrátane: kreditných kariet, rýchlych platieb vrátane možnosti odloženej platby alebo splátok, ako aj prostredníctvom klasického bankového prevodu). Spôsob platby je možné zvoliť pri rezervácii letenky.
Vzhľadom na to, že ceny leteniek sú garantované až v čase samotnej platby, odporúčame využiť platby kartou alebo rýchle platby. Pri predbežnej rezervácii letenky môže dôjsť k tomu, že si nakoniec budete priplácať - ceny leteniek sa totiž dynamicky menia v závislosti od politiky leteckej spoločnosti a dostupnosti sedadiel. V prípade potreby doplatku k pôvodnej cene letenky vás budeme kontaktovať, informujeme vás o výške poplatku a uvedieme spôsob úhrady.
Žiaľ, u väčšiny nízkonákladových leteckých spoločností (vrátane Ryanair, Wizz Air, easyJet) nie je možné vrátiť peniaze za zakúpenú letenku. Letecké spoločnosti v podmienkach rezervácie zdôrazňujú, že letenky sú nevratné.
Pokiaľ ide o veľké komerčné letecké spoločnosti (napr. LOT, Lufthansa, Air France), možnosť vrátenia letenky je uvedená v tarifných podmienkach.
Ak chcete požiadať o vrátenie peňazí, použite, prosím, kontaktný formulár tu alebo preverte dostupnosť refundácie cez Váš účet.
Obávate sa, že môže dôjsť k zmenám v letovom poriadku vášho letu? Zachovajte pokoj, všetky potrebné informácie dostanete včas. Spôsob oznámenia závisí od toho, či vás v súvislosti s vašou rezerváciou kontaktuje eSky alebo letecká spoločnosť priamo (prečítajte si viac o rezerváciách eSky vybavovaných leteckými spoločnosťami ). Všetky relevantné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali s letenkou.
Už máte zakúpenú letenku na eSky, no vaše plány sa zmenili? Môžete sa opýtať na možnosť zmeny termínu letu. Pamätajte však, že zmena termínu letu bez dodatočných poplatkov je často nemožná a akákoľvek úprava rezervácie musí byť schválená leteckou spoločnosťou.
Ak chcete zmeniť termín svojho letu, overte si, či vás bude kontaktovať eSky alebo priamo letecká spoločnosť (prečítajte si viac o rezerváciách eSky vybavovaných leteckými spoločnosťami ). Príslušné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali s letenkou.
Či vám letecká spoločnosť umožňuje zmeniť dátum vašej cesty zistíte tak, že v záložke „Moje rezervácie“ vo Vašom eSky účte vyberiete možnosť “Zmeniť termín letu”. Ak ešte nemáte svoje konto, vytvorte si ho a importujte sem svoju rezerváciu. Určite vyskúšajte aj eSky mobilnú aplikáciu, s ktorou môžete svoje rezervácie manažovať v podstate kedykoľvek.
Upozorňujeme, že dostupnosť zmeny termínu etu po zakúpení letenky závisí od leteckej spoločnosti. Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti umožňujú zmenu termínu za príplatok (v závislosti od dopravcu to môže byť aj 169 EUR), niektoré klasické letecké spoločnosti túto službu poskytujú len v rámci vybraných taríf.
Poplatok za zmenu termínu letu sa účtuje každému cestujúcemu za každý úsek cesty (jednotlivý let). Okrem toho môže byť pripočítaný rozdiel v cenách medzi pôvodne zakúpenou letenkou a novou letenkou. Aerolinky nevracajú rozdiel, ak je cena novej letenky nižšia ako cena pôvodnej letenky. V niektorých prípadoch si eSky účtuje za zmenu letenky agentúrny poplatok vo výške 21,90 EUR, ktorý je zahrnutý v konečnej cene zmeny. Tento poplatok sa účtuje každému cestujúcemu, na ktorého letenke bola vykonaná zmena.
Ak chcete zistiť, či je možné zmeniť dátum letu, kontaktujte priamo leteckú spoločnosť. Upozorňujeme, že dostupnosť zmeny dátumu letu po zakúpení letenky závisí od pravidiel danej leteckej spoločnosti. Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti umožňujú zmenu termínu za príplatok (v závislosti od dopravcu to môže byť aj 169 EUR), niektoré klasické letecké spoločnosti túto službu poskytujú len v rámci vybraných taríf.
Poplatok za zmenu termínu letu sa účtuje každému cestujúcemu za každý úsek cesty (jednotlivý let). Okrem toho môže byť pripočítaný rozdiel v cenách medzi pôvodne zakúpenou letenkou a novou letenkou. Aerolinky nevracajú rozdiel, ak je cena novej letenky nižšia ako cena pôvodnej letenky.
Ak ste pri rezervácii letenky urobili chybu v údajoch o cestujúcich, môžete nás kontaktovať ohľadom opravy rezervácie. Žiaľ, väčšina leteckých spoločností neumožňuje zmenu údajov na letenke. Niektoré letecké spoločnosti ale zmenu údajov povoľujú aspoň v určitej miere. Rozsah a cena takýchto zmien závisí od pravidiel konkrétnej leteckej spoločnosti.
Nesprávne údaje na letenke, ako napríklad:
treba okamžite nahlásiť. Naši konzultanti preveria možnosť opravy vyššie uvedených chýb, informujú o prípadných poplatkoch za zmenu a kontaktujú letecké spoločnosti, aby opravili údaje na letenke.
Pozor! Za chybu sa nepovažuje, ak v údajoch na letenke chýbajú špeciálne znaky a diakritické znamienka (napr. č, é, ö), ako aj medzery a diakritika vo viacdielnych priezviskách na tikete. Letecké spoločnosti ich nepoužívajú zámerne.
Ak chcete zmeniť svoje údaje alebo požiadať o opravu údajov o cestujúcich, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára - tu.
Potrebujete faktúru za svoju eSky rezerváciu? Ak ju chcete prijať, vyberte pri rezervácii letenky alebo ubytovania možnosť „Chcem dostať faktúru s DPH“. Len tak si môžete zažiadať o faktúru za služby zakúpené na eSky.
Faktúra vám príde na uvedenú e-mailovú adresu. Ak od rezervácie letu alebo ubytovania ubehlo niekoľko dní a faktúru stále nemáte, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára tu.
Čo sa dá spraviť, ak potrebujete zmeniť kupujúceho na faktúre po rezervácii letenky? Zmena údajov kupujúceho (nie cestujúceho!) je možná do 30 dní od zakúpenia letenky, nie však vždy. eSky umožňuje zmeny údajov za nasledujúcich okolností:
Nie je možné zmeniť údaje z jednej spoločnosti na druhú alebo z jednej spoločnosti na fyzickú osobu.
V prípade, že chcete zmeniť údaje o kupcovi letenky na faktúre, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára - tu.
Nie ste si istí, či bola vaša rezervácia úspešne zaplatená alebo čakáte na jej dokončenie?? Na eSky môžete stav platby preveriť jednoducho a rýchlo prostredníctvom sekcie "Moje rezervácie" v menu Vášho eSky účtu. Ak nie ste registrovaným zákazníkom, vytvorte si účet a nahrajte doň svoju rezerváciu. Na správu svojich rezervácií môžete využiť taktiež užívateľsky veľmi príjemnú a intuitívnu eSky mobilnú aplikáciu.
Okrem toho pri platbách uskutočnených kartou alebo okamžitým prevodom peňazí posielame e-mail so zhrnutím rezervácie a informáciou o jej úspešnom dokončení. Cestujúci, ktorí si zvolili klasický bankový prevod, dostanú informácie o počiatočnej rezervácii letenky a čakajúcej platbe. Potvrdenie o dokončení rezervácie vám zašleme až po uhradení platby na náš účet.
Naše pracovné hodiny:
Pondelok - Piatok: 9:00 - 17:00
Snažíme sa Vám odpovedať čo najrýchlejšie.