Menu

Hľadáte pomoc?

Spravujte svoju rezerváciu a prečítajte si odpovede na najčastejšie otázky

Skontrolujte stav a spravujte svoju rezerváciu

Znovu odoslať e-mail s potvrdením rezervácie
Spravujte svoju rezerváciu

Pomocou Vášho účtu môžete jednoducho:
  • skontrolovať stav a číslo rezervácie,
  • požiadať o zmenu termínu vašej cesty,
  • zistiť, ako sa odbaviť online,
  • zakúpiť batožinu a prednostný nástup na palubu lietadla,
  • získať informácie o aktuálnych bezpečnostných pravidlách v cieľovej destinácii,
  • kontrolovať vízové povinnosti a zakúpiť víza alebo ESTA,
  • rezervovať si ubytovanie so zľavou, zakúpiť si poistenie alebo prenajať vozidlo.

  • Prihláste sa alebo zaregistrujte pomocou e-mailu, ktorý bol použitý na vykonanie rezervácie.

    Prejdite do Vášho účtu
    Skontrolujte stav svojej rezervácie bez prihlásenia - tu

    Najčastejšie otázky týkajúce sa rezervácií

    Aktuálne informácie

    • Došlo k nejakým zmenám letových poriadkov v súvislosti so súčasnou situáciou na Ukrajine?

      V súčasnosti sa prevažná väčšina letov uskutočňuje podľa plánu. Ak od spoločnosti eSky alebo leteckej spoločnosti nedostanete informáciu o zrušení alebo preložení letu, váš let sa uskutoční podľa pôvodného plánu.

      Ak chcete zrušiť alebo zmeniť dátum cesty, letecká spoločnosť posúdi vašu žiadosť v súlade s tarifnými podmienkami.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Môj let bol zrušený. Čo bude ďalej?

      Letecká spoločnosť zrušila váš let? Tým pádom máte nárok na výber nového termínu letu alebo vrátenie peňazí za letenku. V prípade vrátenia peňazí môžete dostať napríklad voucher, body alebo peniaze. Rozhodnutie o forme kompenzácie je v kompetencii leteckej spoločnosti. V eSky, rovnako ako u leteckých spoločností, máme postupy na vrátenie letenky, aby sme vám zabezpečili najlepšie riešenie. Ako vyzerá postup zrušenia letu zo strany leteckej spoločnosti, závisí od toho, či vás v súvislosti s vašou rezerváciou kontaktuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť ( viac informácií o rezerváciách eSky vybavovaných leteckými spoločnosťami ). Informácie o tom, kto vybavuje vašu rezerváciu, nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali spolu s letenkou.

      • Kontaktovala ma spoločnosť eSky

        Ak boli informácie o zrušení letu zaslané na vašu e-mailovú adresu prostredníctvom služby eSky, postup vrátenia bude nasledovný:

        • Informujeme vás o zrušení vášho letu leteckou spoločnosťou.
        • Kontaktujeme leteckú spoločnosť a získame informácie o dostupných možnostiach kompenzácie.
        • Po získaní informácií vám zašleme správu s dostupnými možnosťami kompenzácie: vrátenie peňazí na váš účet, poukážka alebo body. Forma kompenzácie závisí výlučne od leteckej spoločnosti.
        • Vy si vyberiete, ktorá možnosť je pre vás najvhodnejšia.
        • V prípade zmeny stavu alebo dlhšej čakacej doby vás budeme informovať e-mailom.
        • Ak sa vaša rezervácia skladá z viacerých leteniek, informácie o dostupných možnostiach vrátenia vám zašleme v jednej alebo samostatných správach.
      • Kontaktovala ma letecká spoločnosť

        Ak informáciu o zrušení letu zaslala na vašu e-mailovú adresu priamo letecká spoločnosť, postup preplánovania letu alebo vrátenia peňazí vyplýva len z pokynov leteckej spoločnosti. V tomto prípade dostanete všetky informácie priamo od leteckej spoločnosti vrátane informácií o ďalších krokoch, zoznamu dostupných možností kompenzácie, ako aj oznámení o stave celej situácie. Ak chcete získať refundáciu, postupujte podľa uvedených informácií a kontaktujte priamo leteckú spoločnosť, napr. e-mailom alebo telefonicky.

         

      Pamätajte! Náhrada za nevyužitú letenku pokrýva cenu letenky a letiskové poplatky. Cena za ostatné produkty alebo služby eSky poskytnuté spolu s letenkou sa vám vrátiť nemusí.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Chcem zrušiť alebo preložiť svoj let

      Vaše plány sa zmenili a nemôžete využiť zakúpené letenky? Žiaľ, nie vždy je možné zmeniť termín alebo zrušiť let a získať späť peniaze.

      V prípade, že chcete zrušiť svoju cestu alebo zmeniť jej termín, kontaktujte nás prostredníctvom záložky “Moje rezervácie” vo Vašom eSky účte (ak účet ešte nemáte, vytvorte si ho a importujte doň svoju rezerváciu. Potom si stiahnite mobilnú aplikáciu eSky pre okamžitý prístup k rezerváciám). Možnosť vrátenia letenky alebo zmeny dátumu cesty závisí od leteckej spoločnosti a zakúpeného produktu. Väčšina leteckých spoločností neumožňuje zrušiť cestu a vrátiť peniaze za letenku. Ak chcete zmeniť dátum letu, väčšina leteckých spoločností vám to umožní, ale za príplatok (v prípade drahších leteniek môže byť takáto zmena bezplatná). Okrem toho letecké spoločnosti zvyčajne nevracajú rozdiel, ak je cena letenky po zmene nižšia ako pôvodná cena letenky.

      Viac informácií o zrušení cesty a vrátení peňazí za letenku nájdete tu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako dlho musím čakať na moju refundáciu po zrušení letu?

      Čakáte na vrátenie peňazí za nevyužitú letenku? Môžete si byť istí, že svoje prostriedky dostanete, ak s tým letecká spoločnosť súhlasila. Žiaľ, z času na čas dochádza ku zvýšenému počtu žiadostí o vrátenie peňazí - v takomto prípade môžu letecké spoločnosti čakaciu lehotu na vrátenie peňazí predĺžiť.

      Upozorňujeme, že čakacia lehota na vrátenie peňazí za let zrušený leteckou spoločnosťou závisí výlučne od rozhodnutia leteckej spoločnosti.

      Nižšie nájdete informácie o tom, kto vás bude kontaktovať v súvislosti s vrátením peňazí ( prečítajte si viac o rezerváciách eSky spracovaných leteckými spoločnosťami ).

      Ak vašu rezerváciu vybavuje spoločnosť eSky (túto informáciu nájdete v e-maile s letenkou, ktorý sme vám poslali), zašleme vám oznámenie o zrušení letu a čo najskôr začneme pracovať na tom, aby sme vo vašom mene získali od leteckej spoločnosti náhradu. Získame informácie o formách náhrady, ktoré ponúka letecká spoločnosť, a budeme sa o váš prípad starať až do jeho ukončenia. Budeme vás informovať o dostupných možnostiach vrátenia a o aktuálnom stave vašej žiadosti. Niektoré letecké spoločnosti ponúkajú okrem vrátenia peňazí na účet alebo kartu aj vrátenie peňazí vo forme voucheru alebo bodov, ktoré možno použiť na nákup leteniek. Náhrada formou poukazu alebo bodov je oveľa rýchlejšia, ako keď sa rozhodnete pre prevod peňazí na účet alebo kartu.

      Ak vašu rezerváciu vybavuje priamo letecká spoločnosť (túto informáciu nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali spolu s letenkou), všetky informácie o vrátení peňazí, dostupných formách vrátenia peňazí a lehotách na posúdenie žiadostí dostanete od leteckej spoločnosti na e-mail uvedený pri rezervácii. Letecká spoločnosť vás tiež bude informovať o stave vášho prípadu a poskytne vám všetky ďalšie informácie týkajúce sa zrušenej rezervácie. Ak chcete poznať aktuálny stav vašej žiadosti a čakaciu lehotu na vrátenie peňazí, obráťte sa priamo na leteckú spoločnosť e-mailom alebo telefonicky, aby ste získali všetky potrebné informácie. Upozorňujeme, že v prípade výberu poukazu alebo bodov na nákup leteniek je proces náhrady oveľa rýchlejší ako pri prevode peňazí na účet alebo kartu.

      Pamätajte! Možnosti náhrad závisia od leteckej spoločnosti, ktorej letenku vlastníte.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Aký typ náhrady dostanem za zrušený let?

      Zaujíma vás, čo môžete dostať za nevyužitú letenku zakúpenú na eSky a ako tieto prostriedky získate? V súlade s praxou prijatou leteckými spoločnosťami sa náhrada za zrušený let vzťahuje na cenu letenky a doplnkových služieb zakúpených priamo u leteckej spoločnosti.

      Forma vrátenia peňazí závisí výlučne od rozhodnutia leteckej spoločnosti. Letecké spoločnosti zvyčajne ponúkajú vrátenie peňazí len vo forme voucheru alebo bodov, ktoré sa môžu použiť na nákup inej letenky. Niektoré letecké spoločnosti umožňujú vrátenie peňazí.

      Pamätajte! Náhrada sa vzťahuje len na zrušené lety z vašej rezervácie. Letecké spoločnosti nevracajú peniaze za lety, ktoré sa uskutočnili podľa letového poriadku.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Kedy a ako získam náhradu za zrušený balík Let+Hotel?

      Zaujíma vás, akým spôsobom a ako rýchlo dostanete späť peniaze za zrušenú rezerváciu balíka eSky Let+Hotel? Podľa zákona o balíku cestovných služieb a spojených cestovných službách trvá proces vrátenia peňazí až 14 dní.

      Finančné prostriedky budú vrátené rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri platbe. Po spracovaní refundácie vás budeme okamžite informovať e-mailom.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Čo je eSky Wallet a aké sú jej výhody

      Poslali sme vám e-mail s možnosťou vybrať si eSky Wallet alebo ste dostali informácie o tomto riešení a zaujíma vás, čo to je a kedy túto službu môžete využiť? eSky Wallet je elektronická peňaženka, vďaka ktorej získate prostriedky využiteľné na eSky v rámci propagačných kampaní alebo rýchlu refundáciu za nevyužitú rezerváciu letu a môžete získať aj ďalšie výhody.

      Službu môžete použiť až po prijatí našej správy s možnosťou výberu tejto formy vrátenia alebo účasťou na propagačných kampaniach.

      Viac informácií o eSky Wallet - tu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Pravidlá cestovania po svete. Kam môžem cestovať?

      Chcete ísť na výlet, ale neviete kam letieť a ako sa pripraviť na cestu do zahraničia? V takejto situácii sa oplatí využiť overené zdroje, pretože pravidlá cestovania po svete sa dynamicky menia a závisia od orgánov jednotlivých krajín. Zmeny sa môžu týkať typu dokladov, ktoré treba predložiť na letisku, všeobecných pravidiel správania sa po prílete alebo dočasného pozastavenia príletu.

      Aby ste si mohli prečítať osvedčené aktuálne informácie a mohli si pokojne naplánovať svoje cesty, pozrite si stránku, na ktorej sme zhromaždili informácie o pravidlách a dokladoch vyžadovaných krajinami sveta tu.

      Pred odchodom si prečítajte oficiálne vyjadrenia úradov krajiny, do ktorej sa chystáte.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Musím si pred cestou urobiť test na COVID-19?

      Plánujete cestu alebo už máte letenku, ale hľadáte najnovšie informácie o tom, či musíte pred cestou absolvovať test na COVID-19?

      • Ak už máte letenku, tak informácie o tom, či cieľová krajina a prípadné krajiny prestupu vyžadujú negatívny výsledok testu COVID-19, sa dozviete v záložke “Moje rezervácie vo Vašom eSky účte. Ak svoje konto ešte nemáte, vytvorte si ho a importujte doň svoju rezerváciu.
      • Ak práve plánujete cestu a nemáte zakúpenú letenku cez eSky, všetky dôležité informácie o pravidlách prekračovania hraníc vrátane prípadnej potreby vykonať testy si môžete prečítať na webovej stránke tu.

      Niektoré krajiny vo svete vyžadujú testovanie COVID-19 pred cestou a predloženie negatívneho výsledku testu po príchode.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako môžem kontaktovať spoločnosť eSky?

      Potrebujete nás kontaktovať v súvislosti s rezerváciou? Pozrite si nižšie uvedené informácie o tom, ako získať našu okamžitú podporu.

      • Ak nás chcete kontaktovať ohľadom svojej rezervácie pred cestou, použite záložku “Moje rezervácie” vo Vašom eSky účte. Ďalej:
        • skontrolovať číslo a stav rezervácie,
        • budete musieť požiadať o zmenu termínu alebo odstúpiť od cesty,
        • zistiť, ako sa odbaviť online,
        • zakúpiť batožinu a prednostný nástup do lietadla,
        • skontrolovať požadované dokumenty a aktuálne bezpečnostné pravidlá v cieľovej krajine cesty,
        • skontrolovať vízovú povinnosť a kúpite vízum alebo ESTA,
        • zarezervovať si ubytovanie so zľavou, poistite sa a požičiate si auto.

      Ak nie ste registrovaným zákazníkom, vytvorte si konto a importujte tam svoju rezerváciu. Oplatí sa tiež používať mobilnú aplikáciu eSky, vďaka ktorej získate okamžitý prístup k svojim rezerváciám kedykoľvek a kdekoľvek.

      Ak nás chcete pred cestou kontaktovať z iného dôvodu, môžete nám napísať prostredníctvom kontaktného formulára tu.

      Ak potrebujete pomoc počas cesty, môžete zavolať na číslo, ktoré nájdete na letenke. Infolinka funguje od pondelka do piatku: 9:00 - 16:00 SEČ.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Výška refundácie je nižšia ako celková suma mojej rezervácie. Prečo??

      Zaujíma vás, prečo je suma náhrady za zrušenie letu nižšia ako celková suma vašej rezervácie v systéme eSky? Všetko závisí od toho, aké služby boli zakúpené spolu s letenkou a aké rozhodnutie o výške náhrady prijala letecká spoločnosť. Uvedená suma nezahŕňa napríklad servisný poplatok a dodatočné služby zakúpené na eSky.

      V niektorých prípadoch letecké spoločnosti vracajú peniaze za zrušené rezervácie v samostatných platbách, napr. pre konkrétnych cestujúcich, ak rezervácia pozostávala z leteniek pre skupinu osôb alebo obsahovala dodatočné služby ponúkané leteckou spoločnosťou, ako napr. dodatočná batožina, rezervácia miesta atď.

      Čo je zahrnuté v sume náhrady? Dozviete sa tu >>

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Online check-in

    • Kde nájdem link na vykonanie online check-inu?

      Viete, že pred cestou lietadlom sa musíte odbaviť a stiahnuť si palubné lístky, no hľadáte miesto, kde to urobiť? Všetko závisí od toho, či vás kontaktuje priamo letecká spoločnosť alebo eSky (zistite viac o rezerváciách eSky spravovaných leteckými spoločnosťami). Príslušné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali spolu s letenkou.

      • Kontaktuje ma eSky alebo letecká spoločnosť, ale kúpil/a som si online check-in na eSky
        Odkaz na check-in formulár nájdete v sekcii “Moje rezervácie” vo Vašom eSky účte. Ak svoj účet ešte nemáte, vytvorte si ho a nahrajte doň príslušnú rezerváciu. Tento odkaz nájdete aj na letenke. Taktiež môžete využiť eSky mobilnú apku, vďaka ktorej budete mať okamžitý prístup k svojim rezerváciám kedykoľvek a kdekoľvek. Ak od vás nedostaneme požadované údaje do 7 dní pred odletom, pošleme vám emailovú pripomienku s odkazom na formulár.

      Kontaktuje ma letecká spoločnosť
      Informácie o online check-ine dostanete priamo od leteckej spoločnosti na vašu e-mailovú adresu. Odbaviť sa môžete na webovej stránke leteckej spoločnosti, kde stačí zadať požadované údaje.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Online check-in krok za krokom

      Často vás informujeme, že pred cestou lietadlom sa musíte odbaviť a stiahnuť si palubné lístky. Prečo je online check-in dôležitý a ako by mal prebiehať?

      Online check-in vám umožní pripraviť si palubné lístky, na základe ktorých budete môcť nastúpiť do lietadla. Pri cestovaní s obľúbenými lacnými leteckými spoločnosťami (ako Ryanair, Wizz Air, Laudamotion) je potrebné mať so sebou vytlačený palubný lístok. Bez vytlačeného palubného lístka vás obslužný personál nemusí pustiť na palubu alebo budete musieť na letisku zaplatiť dodatočný poplatok.

      Proces check-inu sa líši podľa leteckej spoločnosti a v závislosti od toho, či vás kontaktuje eSky alebo priamo daná letecká spoločnosť (prečítajte si viac o rezerváciách eSky spravovaných leteckými spoločnosťami). Príslušné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali spolu s letenkou.

      • Kontaktuje ma eSky alebo letecká spoločnosť, ale kúpil som si online check-in na eSky

        Check-in vykonáme vo vašom mene. Aby sme to mohli urobiť, v niektorých prípadoch budeme potrebovať vaše údaje a údaje osôb, ktoré s vami cestujú.

        • Odkaz na príslušný formulár nájdete vo Vašom eSky účte. Ak ešte nepatríte k registrovaným užívateľom, vytvorte si účet a importujte doň svoju rezerváciu. Taktiež sa oplatí využiť eSky mobilnú aplikáciu, vďaka ktorej získate okamžitý prístup k svojim rezerváciám kedykoľvek a kdekoľvek. Okrem toho odkaz na check-in formulár nájdete v e-maile spolu s letenkou.
        • Vyplňte všetky požadované údaje čo najskôr. Následne vás odbavíme a odošleme vám palubné lístky v čo najkratšom možnom čase.
          Pozor! Check-in nemusí byť možný v prípade poskytnutia údajov neskôr ako 48 hodín pred odletom.
        • Vaše palubné lístky budú k dispozícii 48 až 8 hodín pred plánovaným časom letu vo Vašom eSky účte, odkiaľ si ich musíte stiahnuť. Správnosť postupu vyžaduje kompletne vyplnené údaje všetkých spolucestujúcich. Ak ešte nie ste registrovaným užívateľom, vytvorte si účet a importujte doň svoju rezerváciu.
        • Vaše palubné lístky vám pošleme 48 až 8 hodín pred odletom na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri rezervácii letenky. Ak do vášho letu zostáva menej ako 8 hodín a vy ste ešte nedostali e-mail s palubnými lístkami, choďte do Vášho eSky účtu a stiahnite si ich alebo skontrolujte priečinok SPAM a uistite sa, aký e-mail bol použitý pri rezervácii.
        • Palubné lístky musia byť vytlačené. Následne sa nimi preukážete na letisku spolu s dokladom totožnosti použitým pri check-ine. Pamätajte! Ak vaša cesta pozostáva z niekoľkých letov, palubné lístky budú oddelene vo Vašom eSky účte a odoslané v samostatných e-mailoch 48 až 8 hodín pred odletom každého letu.
      • Kontaktuje ma letecká spoločnosť

        Všetky podrobnosti o online check-ine dostanete od leteckej spoločnosti. Check-in je potrebné vykonať na webovej stránke leteckej spoločnosti pomocou e-mailovej adresy uvedenej pri rezervácii na eSky.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Kedy dostanem svoje palubné lístky a kde ich nájdem?

      Pripravujete sa na cestu a chcete si stiahnuť palubné lístky? Miesto, kde ich nájdete, závisí od toho, či vás kontaktuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť (prečítajte si viac o rezerváciách eSky, ktoré spravujú letecké spoločnosti ). Príslušné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali s letenkou.

      • Kontaktuje ma eSky alebo letecká spoločnosť, ale kúpil som si online check-in na eSky

        Vaše palubné lístky budú sprístupnené vo Vašom eSky účte 48 až 8 hodín pred plánovaným časom letu. Ak nemáte účet, vytvorte si ho a importujte doň svoju rezerváciu. K dispozícii máte tiež mobilnú aplikáciu eSky, vďaka ktorej získate okamžitý prístup k svojim rezerváciám kedykoľvek a kdekoľvek. Palubné lístky zasielame 48 až 8 hodín pred odletom aj na vašu e-mailovú adresu uvedenú pri rezervácii letenky. Ak vaša cesta pozostáva z niekoľkých letov, lístky budú samostatne vo Vašom eSky účte a odoslané v samostatných e-mailoch – 48 až 8 hodín pred začiatkom každého letu.

        Príklad č. 1

        Ak letíte:

        • z Varšavy do Londýna v termíne 1.6., 15:00,
        • z Londýna do Varšavy v termíne 7.6., 19:00.

        Dostanete palubné lístky:

        • na let z Varšavy do Londýna najskôr 30.5., 15:00 (a najneskôr 1.6., 7:00),
        • na let z Londýna do Varšavy najskôr 5.6, 19:00 (a najneskôr 7.6., 11:00).

        Príklad č. 2

        Ak letíte:

        • z Varšavy do Tenerife v termíne 1.6., 9:00 ráno, s prestupným letom v Barcelone v termíne 1.6., 13:00 (let MultiLine),
        • z Tenerife do Varšavy v termíne 7.6., 12:00, s prestupným letom vo Frankfurte v termíne 7.6., 18:00 (let MultiLine).

        Dostanete palubné lístky:

        • na let z Varšavy do Barcelony najskôr 30.5., 9:00 (a najneskôr 1.6., 1:00 ráno),
        • na let z Barcelony do Tenerife najskôr 30.5., 12:00 (a najneskôr 1.6., 5:00 ráno),
        • na let z Tenerife do Frankfurtu najskôr 5.6., 12:00 (a najneskôr 7.6., 4:00 ráno),
        • na let z Frankfurtu do Varšavy najskôr 5.6., 18:00 (a najneskôr 7.6., 10:00).

        Ak do vášho letu zostáva menej ako 8 hodín a ešte ste nedostali e-mail s palubnými vstupenkami, prejdite na Váš eSky účet alebo skontrolujte priečinok SPAM a uistite sa, že ste pri rezervácii použili správny e-mail. Možno boli vaše palubné lístky odoslané do inej poštovej schránky.

        Pozor! Pokiaľ ide o lety, ktoré vyžadujú uvedenie dodatočných údajov v check-in formulári, palubné lístky budú zaslané až po doplnení požadovaných údajov. Ak vaša rezervácia zahŕňa ďalších cestujúcich, uistite sa, že ste uviedli údaje o všetkých pasažieroch.

      • Kontaktuje ma letecká spoločnosť

        Ak sa odbavíte online sami na webovej stránke leteckej spoločnosti, palubné lístky si stiahnete po odbavení, podľa informácií poskytnutých leteckou spoločnosťou.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Musím si vytlačiť palubný lístok?

      Pýtate sa, prečo vás často informujeme o tom, že stiahnuté palubné lístky si treba pred cestou na letisko vytlačiť? Niektoré letecké spoločnosti nemusia akceptovať palubné lístky vo formáte PDF na obrazovke smartfónu alebo iného mobilného zariadenia. Bezproblémový nástup do lietadla zaručí len vytlačený palubný lístok.

      Aby ste mali istotu bezproblémového nástupu do lietadla, stiahnite si a vytlačte si každý palubný lístok odoslaný cez eSky alebo stiahnutý z Vášho eSky účtu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Chyba počas online check-inu

      Vyskytla sa chyba pri poskytovaní údajov o cestujúcich v check-in formulári alebo priamo pri online check-ine? Dajte nám vedieť čo najskôr pomocou kontaktného formulára tu.

      Zistíme, čo sa stalo, a navrhneme ďalšie možnosti odbavenia, aby ste mali počas cesty pokoj.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Batožina

    • Ako si môžem prikúpiť batožinu?

      Zaujíma vás, ako si pridať extra batožinu pri rezervácii leteniek alebo už letenku máte a chcete si batožinu prikúpiť? Registrovanú (zapísanú) batožinu je možné zakúpiť na eSky pri rezervácii letenky alebo dodatočne, najneskôr však 48 hodín pred odletom. Ak si chcete kúpiť batožinu, prejdite do sekcie „Moje rezervácie“ vo Vašom eSky účte. Ak svoj účet ešte nemáte, vytvorte si ho a naimportujte doň svoju rezerváciu. Využitie tiež služby eSky mobilnej aplikácie, vďaka ktorej získate prístup k rezerváciám vždy a všade.
      Príklad podmienok:

      Ryanair (cena za jeden let/jedného pasažiera):

      • 10 kg, 1 kus batožiny s rozmermi 55 x 40 x 20 cm – od 15 EUR do 31 EUR*
      • 20 kg, 1 kus batožiny s rozmermi 81 x 119 x 119 cm – od 29 EUR do 56 EUR*

      Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažiera):

      • 10 kg, 1 kus batožiny – od 11 EUR do 31 EUR*
      • 20 kg, 1 kus batožiny – od 17 EUR do 56 EUR*
      • 32 kg, 1 kus batožiny – od 26 EUR do 81 EUR*

      Informácie o podmienkach ostatných leteckých spoločností nájdete tu.
      * Ceny sú nastavené konkrétnymi aerolíniami a môžu sa meniť. Uvedené ceny majú informatívny charakter.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Registrovaná batožina a príručná batožina – najdôležitejšie informácie

      Hľadáte najlepšiu možnosť cestovania a premýšľate, akú batožinu si môžete vziať so sebou na palubu lietadla? Letecké spoločnosti zvyčajne povoľujú tri typy batožiny: osobný predmet, príručnú batožinu a zapísanú (inak povedané registrovanú) batožinu (prepravovanú v batožinovom priestore lietadla).

      • Predmet osobnej povahy býva zahrnutý v cene letenky a je možné ho priniesť na palubu lietadla. Môže to byť batoh, kabelka alebo malá taška, ktorá sa musí zmestiť do priehradky pod sedadlom. Pamätajte, že každá letecká spoločnosť stanovuje prijateľné rozmery a hmotnosť takéhoto predmetu. Okrem toho je z bezpečnostných dôvodov prísne regulovaný zoznam vecí, ktoré je možné vziať na palubu.
      • Príručná batožina - môžete si ju vziať na palubu lietadla a umiestniť do úložného priestoru nad sedadlami bezplatne alebo za príplatok (v závislosti od leteckej spoločnosti). Mali by ste však pamätať na to, že z bezpečnostných dôvodov je zakázané prepravovať niektoré predmety, ktoré sa zmestia do príručnej batožiny. Pravidlá určujú aj to, koľko tekutín možno vziať do príručnej batožiny. Je tiež dôležité pamätať na to, že každá letecká spoločnosť si striktne určuje svoje vlastné pravidlá týkajúce sa rozmerov a hmotnosti batožiny.
      • Zapísaná (registrovaná) batožina je väčšia a ťažšia ako príručná batožina. V prípade nízkonákladových leteckých spoločností (napr. Ryanair, Wizz Air a easyJet) je takáto batožina za príplatok, zatiaľ čo v bežných leteckých spoločnostiach môže byť zapísaná batožina zahrnutá v cene letenky. Platí, že niektoré predmety, ktoré nesmiete prepravovať v príručnej batožine, môžete dať a prepraviť v registrovanej batožine. Na dlhšie cesty rozhodne odporúčame zapísanú batožinu. Rovnako ako v prípade príručnej batožiny, rozmery a hmotnosť zapísanej batožiny prísne určujú letecké spoločnosti. Zapísaná batožina by mala byť vždy skontrolovaná na letisku, pri check-in pulte vybraných leteckých spoločností, skôr ako pristúpite k bezpečnostnej kontrole.

      Ak si chcete overiť, akú batožinu si môžete vziať so sebou na cestu alebo si kúpiť zapísanú batožinu, prejdite na záložku “Moje rezervácie” vo Vašom eSky účte. Ak ste si konto doteraz nezaregistrovali, vytvorte si ho a importujte sem svoju rezerváciu. K dispozícii máte taktiež mobilnú aplikáciu eSky, s ktorou získate prístup k rezerváciám kedykoľvek a kdekoľvek.

      Overte si TU, čo si môžete vziať so sebou na palubu lietadla a čo môžete prepraviť v registrovanej batožine!

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Batožina a prednostný nástup do lietadla

      Zaujíma vás, aké sú výhody zakúpenia služby prioritného nástupu do lietadla? V prvom rade táto služba umožňuje pasažierovi vyhnúť sa dlhému čakaniu na nástup do lietadla. Niektoré obľúbené nízkonákladové letecké spoločnosti (napríklad Ryanair a Wizz Air) umožňujú cestujúcim vziať si so sebou v rámci tejto služby ďalšiu príručnú batožinu. Nie je to však pravidlom, preto si pri každom nákupe služby prednostného nástupu skontrolujte, čo všetko táto služba obsahuje.

      Prioritný nástup na palubu si môžete kúpiť počas rezervácie letenky alebo neskôr prostredníctvom Vášho eSky účtu. Ak ste sa ešte nezaregistrovali, vytvorte si svoje konto a vložte doň svoju rezerváciu. Skúste tiež využiť eSky mobilnú apku, vďaka ktorej budete mať svoju rezerváciu doslova pod palcom - vždy a všade.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Aké sú limity batožiny?
      • Už máte letenku, chystáte sa vyraziť a chcete skontrolovať, koľko batožiny si môžete vziať so sebou do lietadla? Prejdite do sekcie “Moje rezervácie” vo Vašom eSky účte, kde nájdete všetky potrebné informácie ohľadne prepravy batožiny. Ak ste sa ešte nezaregistrovali, vytvorte si nové konto a nahrajte doň svoju rezerváciu. Takisto je tu aj eSky mobilná aplikácia, s ktorou získate neobmedzený prístup ku správe svojich rezervácií.
      • Ešte ste si nekúpili letenku a rozmýšľate, ktorý let si vybrať? Informácie o maximálnom počte kusov, hmotnosti a rozmeroch batožiny nájdete v rezervačnom formulári. Informácie o preprave batožiny u rôznych obľúbených leteckých spoločností si prečítate aj na našom webe.

      Pamätajte, že limity pre batožinu si každá letecká spoločnosť nastavuje individuálne, čo znamená, že je najlepšie si pred kúpou letenky skontrolovať, čo všetko a koľko kusov batožiny si so sebou môžete vziať.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Moja rezervácia

    • Ako skontrolovať aktuálny stav vašej rezervácie?

      Chcete skontrolovať aktuálny stav a detaily vašej rezervácie? Celý proces závisí od toho, či vás kontaktuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť (prečítajte si viac o rezerváciách eSky vybavovaných leteckými spoločnosťami). Všetky relevantné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali s letenkou.

      • Kontaktuje ma eSky

        Aktuálny stav vašej rezervácie letu, rezervácie hotela a rezervácie balíčka Let+Hotel si overíte v sekcii "Moje rezervácie" vo Vašom eSky účte. Ak konto ešte nemáte, vytvorte si ho a importujte sem svoju rezerváciu. Okamžitý prístup k svojim rezerváciám si zabezpečíte nainštalovaním a používaním eSky mobilnej aplikácie.
        Chcete poznať ďalšie funkcie Vášho účtu? Prečítajte si tento článok.
        Prihláste sa alebo si vytvorte Váš eSky účet - kliknite TU.
        V prípade akýchkoľvek zmien letového poriadku alebo zrušenia letu vám zašleme email. Odporúčame skontrolovať si letový poriadok vo Vašom eSky účte 12 hodín pred plánovaným časom odletu a sledovať prichádzajúce správy na e-mailovú adresu uvedenú pri rezervácii leteniek.

      • Kontaktuje ma letecká spoločnosť

        Aktuálny stav vašej rezervácie si môžete skontrolovať na webovej stránke leteckej spoločnosti po prihlásení pomocou údajov, ktoré vám poskytne letecká spoločnosť. V prípade zmeny letového poriadku alebo zrušenia letu dostanete informácie priamo od leteckej spoločnosti na e-mailovú adresu uvedenú počas procesu rezervácie. Odporúčame skontrolovať si letový poriadok na webovej stránke leteckej spoločnosti 12 hodín pred plánovaným časom odletu a sledovať prichádzajúce správy na e-mailovú adresu uvedenú pri rezervácii leteniek.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako môžem spravovať rezervácie?

      Chcete vykonať zmeny vo svojej rezervácii, dokúpiť ďalšie služby alebo mať priamy prístup k jej detailom? To, ako spravujete svoju rezerváciu, závisí od toho, či vás kontaktuje eSky alebo priamo letecká spoločnosť (zistite viac o rezerváciách eSky spravovaných leteckými spoločnosťami). Všetky relevantné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali s letenkou.

      • Kontaktuje ma eSky

        Podrobnosti o vašich rezerváciách letov, hotelových rezerváciách a balíčkoch Let+Hotel nájdete vo Vašom eSky účte, ktorý môžete použiť aj na správu svojich rezervácií a poskytovanie informácií pre online check-in (týka sa vybraných leteckých spoločností). Vo Vašom eSky účte môžete jednoducho:

        • kontrolovať číslo a stav vašej rezervácie,
        • žiadať o zmenu termínu cesty,
        • naučiť sa vykonávať online check-in,
        • nakupovať batožinu a prednostný nástup na palubu,
        • skontrolovať požadované dokumenty a aktuálne bezpečnostné pravidlá v cieľovej krajine,
        • overovať vízovú povinnosť a kupovať víza alebo ESTA,
        • rezervovať zľavnené ubytovanie, uzatvárať poistenie a požičiavať si auto.

        Ak ešte nemáte svoj účet, zaregistrujte sa a importujte rezerváciu do svojho konta. Vyskúšajte tiež eSky mobilnú aplikáciu, vďaka ktorej získate nepretržitý prístup ku svojej rezervácii.
        Chcete vedieť, čo dokáže Váš účet? Prečítajte si tento článok.
        Prihlásenie sa alebo registrácia Vášho eSky účtu - kliknite TU.

      • Kontaktuje ma letecká spoločnosť

        Na webovej stránke leteckej spoločnosti môžete spravovať svoju rezerváciu, hľadať informácie o aktuálnom letovom poriadku a ďalšie podrobnosti o ceste. Letecká spoločnosť vám poskytne všetky informácie o možnostiach správy rezervácií a preferovanom spôsobe kontaktu na e-mailovú adresu uvedenú pri nákupe leteniek.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Moja rezervácia nebola potvrdená. Ako môžem skontrolovať jej stav?

      Potrebujete informácie o stave vašej rezervácie, ale nemôžete nikde nájsť potvrdenie rezervácie? Použite sekciu "Moje rezervácie" vo Vašom eSky účte, kde nájdete všetky dôležité informácie týkajúce sa vašej cesty. Ak ešte nepatríte k registrovaným užívateľom, vytvorte si vlastné konto a nahrajte doň svoju rezerváciu. Odporúčame používať eSky mobilnú apku, vďaka ktorej budete mať prístup ku svojej rezervácii vždy a všade.

      Po vykonaní rezervácie vám jej potvrdenie navyše pošleme aj cez e-mail. Ak nemôžete nájsť správu od nás vo svojej doručenej pošte, skontrolujte priečinok SPAM a uistite sa, že e-mailová adresa uvedená pri rezervácii bola správna. E-mail s rezerváciou si môžete znovu odoslať pomocou Vášho účtu alebo použiť špeciálny formulár - tu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Nepamätám si číslo rezervácie. Čo mám robiť?

      Potrebujete vedieť číslo rezervácie eSky alebo číslo rezervácie letu, aby ste nás mohli kontaktovať alebo v čase, keď ste už na ceste na letisko? Všetky informácie, vrátane čísla rezervácie, nájdete v sekcii “Moje rezervácie” vo Vašom eSky účte. Ak tento účet nemáte, môžete si tiež skontrolovať e-mailovú správu, ktorý sme vám poslali na adresu uvedenú počas procesu rezervácie. Oplatí sa tiež používať eSky mobilnú aplikáciu, ktorá vám zabezpečí nepretržitý prístup k vašej rezervácii.

      Ak nemôžete nájsť alebo ste od nás nedostali správu, znova nám pošlite e-mail s podrobnosťami rezervácie pomocou špeciálneho formulára na našej webovej stránke tu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Pri rezervácii bola uvedená nesprávna e-mailová adresa. Čo mám robiť?

      Ak ste si istý, že ste pri rezervácii zadali nesprávnu emailovú adresu, napr. s preklepom, prejdite do Vášho eSky účtu, kde svoju rezerváciu môžete manažovať a upravovať prípadné chyby. Ak ste sa ešte nezaregistrovali, vytvorte si účet a importujte doň svoju rezerváciu. K dispozícii je aj eSky mobilná aplikácia, vďaka ktorej budete mať prístup k rezerváciám prakticky kedykoľvek.

      Ak potrebujete rýchlo vykonať zmenu alebo ušetriť čas, upravte svoje informácie sami pomocou Vášho účtu. Môžete tiež požiadať o zmenu nesprávnych údajov prostredníctvom kontaktného formulára zadaním informácií, ktoré sa týkajú rezervácie (meno, dátum, trasa letu). Naši konzultanti vás môžu požiadať o ďalšie informácie na overenie vašej žiadosti - tu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako si môžem kúpiť prednostný nástup do lietadla?

      Dlhé čakanie na nástup do lietadla môže značne ovplyvniť komfort cestovania a pohodu. Preto sa oplatí zakúpiť si službu prednostného nástupu na palubu lietadla. Môžete tak urobiť pri rezervácii letenky aj následne, najneskôr však 48 hodín pred odletom.

      Ak si chcete túto službu zakúpiť, vyberte príslušnú možnosť v sekcii “Moje rezervácie” Vášho eSky účtu. Môžete ho použiť aj na vlastnoručné spravovanie rezervácie. Ak ste si zatiaľ nevytvorili svoj účet, zaregistrujte sa a nahrajte do svojho konta vašu rezerváciu. Odporúčame používanie eSky mobilnej apky, s ktorou získate pohodlný prístup k rezerváciám odkiaľkoľvek a kedykoľvek.

      Pozor! Služba prioritného nástupu do lietadla je obmedzená a môže byť nedostupná.

      Príklad podmienok:

      Ryanair (cena za jeden let/jedného pasažiera):

      • nástup do lietadla cez prioritný sektor, možnosť vziať si so sebou osobnú batožinu, ktorej rozmery nepresahujú 40 x 20 x 25 cm a príručnú batožinu, ktorej rozmery nepresahujú 55 x 40 x 20 cm a hmotnosť nepresahuje 10 kg – od 7 EUR do 20 EUR*

      Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažiera):

      • Nástup do lietadla cez prioritný sektor, možnosť vziať si so sebou príručnú batožinu, ktorej rozmery nepresahujú 40 x 30 x 20 cm a hmotnosť nepresahuje 10 kg, a druhý kus príručnej batožiny, ktorej rozmery nepresahujú 50 x 40 x 23 cm a hmotnosť nepresahuje 10 kg – od 5,5 EUR do 34 EUR*

      * Ceny sú nastavené konkrétnymi aerolíniami a môžu sa meniť. Uvedené ceny majú informatívny

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako si môžem kúpiť službu výberu sedadla??

      Plánujete cestu a rozmýšľate, ako si vybrať a zarezervovať preferované miesto v lietadle, napríklad sedadlo pri okne, sedadlo s väčším priestorom na nohy alebo ako sedieť spolu, ak cestujete v skupine? Preferované miesto si môžete zakúpiť pri rezervácii letenky (možnosť je dostupná len pre vybrané letecké spoločnosti) na eSky alebo nás za týmto účelom kontaktujte pomocou kontaktného formulára - tu.

      Pamätajte, že rezervačné systémy leteckých spoločností prideľujú náhodné miesta v lietadle všetkým cestujúcim. Preto ak cestujete v skupine, je vysoko nepravdepodobné, že budete sedieť všetci spolu (jedinou výnimkou z tohto pravidla je dieťa, ktoré cestuje v lietadle so svojím opatrovníkom). Aby ste sa vyhli takýmto nepríjemnostiam, oplatí sa kúpiť si službu výberu preferovaného sedadla.

      Služba výberu preferovaného sedadla je k dispozícii za príplatok a jej cena závisí od leteckej spoločnosti a typu zvoleného sedadla. Na základe vašej požiadavky vám naši konzultanti odošlú informácie o dostupnosti miest a cenách za službu.

      Cena služby sa pohybuje od 5 EUR do 28 EUR za osobu (a jeden let).*

      Pozor! Počet voľných sedadiel v lietadle sa dynamicky mení a vybrané sedadlá nemusia byť k dispozícii.

      * Ceny sú nastavené konkrétnymi aerolíniami a môžu sa meniť. Uvedené ceny majú informatívny charakter.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako môžem zaplatiť za rezerváciu?

      Zaujíma vás, či je na zaplatenie vašej rezervácie cez eSky potrebné použiť kreditnú kartu? Vedzte, že zaplatiť môžete pomocou všetkých populárnych platobných metód (vrátane: kreditných kariet, rýchlych platieb vrátane možnosti odloženej platby alebo splátok, ako aj prostredníctvom klasického bankového prevodu). Spôsob platby je možné zvoliť pri rezervácii letenky.

      Vzhľadom na to, že ceny leteniek sú garantované až v čase samotnej platby, odporúčame využiť platby kartou alebo rýchle platby. Pri predbežnej rezervácii letenky môže dôjsť k tomu, že si nakoniec budete priplácať - ceny leteniek sa totiž dynamicky menia v závislosti od politiky leteckej spoločnosti a dostupnosti sedadiel. V prípade potreby doplatku k pôvodnej cene letenky vás budeme kontaktovať, informujeme vás o výške poplatku a uvedieme spôsob úhrady.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Chcem zrušiť rezerváciu. Ako to môžem spraviť?

      Žiaľ, u väčšiny nízkonákladových leteckých spoločností (vrátane Ryanair, Wizz Air, easyJet) nie je možné vrátiť peniaze za zakúpenú letenku. Letecké spoločnosti v podmienkach rezervácie zdôrazňujú, že letenky sú nevratné.

      Pokiaľ ide o veľké komerčné letecké spoločnosti (napr. LOT, Lufthansa, Air France), možnosť vrátenia letenky je uvedená v tarifných podmienkach.

      Ak chcete požiadať o vrátenie peňazí, použite, prosím, kontaktný formulár tu alebo preverte dostupnosť refundácie cez Váš účet.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Informácie o zmene letového času leteckou spoločnosťou

      Obávate sa, že môže dôjsť k zmenám v letovom poriadku vášho letu? Zachovajte pokoj, všetky potrebné informácie dostanete včas. Spôsob oznámenia závisí od toho, či vás v súvislosti s vašou rezerváciou kontaktuje eSky alebo letecká spoločnosť priamo (prečítajte si viac o rezerváciách eSky vybavovaných leteckými spoločnosťami ). Všetky relevantné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali s letenkou.

      • Kontaktuje ma eSky
        Informácie o zmene letového poriadku nájdete v záložke "Moje rezervácie" vo Vašom účte na eSky. Ak nie ste registrovaným užívateľom, vytvorte si účet a nahrajte doň vašu rezerváciu. Môžete použiť aj eSky mobilnú apku, vďaka ktorej získate pohodlný prístup k rezerváciám vždy a všade.
        Okrem toho vás budeme o akýchkoľvek zmenách informovať v e-mailovej správe zaslanej na adresu uvedenú počas procesu rezervácie. E-mailová správa bude mať názov: "DÔLEŽITÉ! Zmena plánu, letenka [číslo vašej rezervácie]." Novú letenku s aktualizovaným časom odletu vám zašleme aj na e-mailovú adresu uvedenú počas procesu rezervácie.
        Odporúčame skontrolovať si letový poriadok vo Vašom eSky účte 12 hodín pred plánovaným časom odletu a sledovať prichádzajúce správy na emailovú adresu uvedenú pri rezervácii leteniek.
      • Kontaktuje ma letecká spoločnosť
        Všetky informácie o zmenách v letovom harmonograme dostanete priamo od leteckej spoločnosti na e-mailovú adresu uvedenú pri rezervácii. Aktuálny letový poriadok nájdete aj na stránke leteckej spoločnosti. Odporúčame skontrolovať si letový poriadok na webovej stránke leteckej spoločnosti 12 hodín pred plánovaným časom odletu a sledovať prichádzajúce správy na e-mailovú adresu uvedenú pri rezervácii leteniek.
      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Zmeny v rezervácii

    • Ako môžem zmeniť termín letu?

      Už máte zakúpenú letenku na eSky, no vaše plány sa zmenili? Môžete sa opýtať na možnosť zmeny termínu letu. Pamätajte však, že zmena termínu letu bez dodatočných poplatkov je často nemožná a akákoľvek úprava rezervácie musí byť schválená leteckou spoločnosťou.
      Ak chcete zmeniť termín svojho letu, overte si, či vás bude kontaktovať eSky alebo priamo letecká spoločnosť (prečítajte si viac o rezerváciách eSky vybavovaných leteckými spoločnosťami ). Príslušné informácie nájdete v e-maile, ktorý sme vám poslali s letenkou.

      • Kontaktuje ma eSky

        Či vám letecká spoločnosť umožňuje zmeniť dátum vašej cesty zistíte tak, že v záložke „Moje rezervácie“ vo Vašom eSky účte vyberiete možnosť “Zmeniť termín letu”. Ak ešte nemáte svoje konto, vytvorte si ho a importujte sem svoju rezerváciu. Určite vyskúšajte aj eSky mobilnú aplikáciu, s ktorou môžete svoje rezervácie manažovať v podstate kedykoľvek.
        Upozorňujeme, že dostupnosť zmeny termínu etu po zakúpení letenky závisí od leteckej spoločnosti. Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti umožňujú zmenu termínu za príplatok (v závislosti od dopravcu to môže byť aj 169 EUR), niektoré klasické letecké spoločnosti túto službu poskytujú len v rámci vybraných taríf.
        Poplatok za zmenu termínu letu sa účtuje každému cestujúcemu za každý úsek cesty (jednotlivý let). Okrem toho môže byť pripočítaný rozdiel v cenách medzi pôvodne zakúpenou letenkou a novou letenkou. Aerolinky nevracajú rozdiel, ak je cena novej letenky nižšia ako cena pôvodnej letenky. V niektorých prípadoch si eSky účtuje za zmenu letenky agentúrny poplatok vo výške 21,90 EUR, ktorý je zahrnutý v konečnej cene zmeny. Tento poplatok sa účtuje každému cestujúcemu, na ktorého letenke bola vykonaná zmena.

      • Kontaktuje ma letecká spoločnosť

        Ak chcete zistiť, či je možné zmeniť dátum letu, kontaktujte priamo leteckú spoločnosť. Upozorňujeme, že dostupnosť zmeny dátumu letu po zakúpení letenky závisí od pravidiel danej leteckej spoločnosti. Niektoré nízkonákladové letecké spoločnosti umožňujú zmenu termínu za príplatok (v závislosti od dopravcu to môže byť aj 169 EUR), niektoré klasické letecké spoločnosti túto službu poskytujú len v rámci vybraných taríf.
        Poplatok za zmenu termínu letu sa účtuje každému cestujúcemu za každý úsek cesty (jednotlivý let). Okrem toho môže byť pripočítaný rozdiel v cenách medzi pôvodne zakúpenou letenkou a novou letenkou. Aerolinky nevracajú rozdiel, ak je cena novej letenky nižšia ako cena pôvodnej letenky.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako môžem opraviť alebo zmeniť údaje o cestujúcich?

      Ak ste pri rezervácii letenky urobili chybu v údajoch o cestujúcich, môžete nás kontaktovať ohľadom opravy rezervácie. Žiaľ, väčšina leteckých spoločností neumožňuje zmenu údajov na letenke. Niektoré letecké spoločnosti ale zmenu údajov povoľujú aspoň v určitej miere. Rozsah a cena takýchto zmien závisí od pravidiel konkrétnej leteckej spoločnosti.
      Nesprávne údaje na letenke, ako napríklad:

      • preklep v krstnom mene alebo priezvisku,
      • nesprávny dátum narodenia,
      • nesprávny titul cestujúceho (pán/pani),
      • nesprávny typ cestujúceho (dospelý/dieťa)

      treba okamžite nahlásiť. Naši konzultanti preveria možnosť opravy vyššie uvedených chýb, informujú o prípadných poplatkoch za zmenu a kontaktujú letecké spoločnosti, aby opravili údaje na letenke.
      Pozor! Za chybu sa nepovažuje, ak v údajoch na letenke chýbajú špeciálne znaky a diakritické znamienka (napr. č, é, ö), ako aj medzery a diakritika vo viacdielnych priezviskách na tikete. Letecké spoločnosti ich nepoužívajú zámerne.
      Ak chcete zmeniť svoje údaje alebo požiadať o opravu údajov o cestujúcich, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára - tu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Fakturácia

    • Zaslanie faktúry

      Potrebujete faktúru za svoju eSky rezerváciu? Ak ju chcete prijať, vyberte pri rezervácii letenky alebo ubytovania možnosť „Chcem dostať faktúru s DPH“. Len tak si môžete zažiadať o faktúru za služby zakúpené na eSky.

      Faktúra vám príde na uvedenú e-mailovú adresu. Ak od rezervácie letu alebo ubytovania ubehlo niekoľko dní a faktúru stále nemáte, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára tu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako môžem zmeniť údaje kupujúceho na faktúre?

      Čo sa dá spraviť, ak potrebujete zmeniť kupujúceho na faktúre po rezervácii letenky? Zmena údajov kupujúceho (nie cestujúceho!) je možná do 30 dní od zakúpenia letenky, nie však vždy. eSky umožňuje zmeny údajov za nasledujúcich okolností:

      • z fyzickej osoby na inú fyzickú osobu,
      • z fyzickej osoby na firmu.

      Nie je možné zmeniť údaje z jednej spoločnosti na druhú alebo z jednej spoločnosti na fyzickú osobu.

      V prípade, že chcete zmeniť údaje o kupcovi letenky na faktúre, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára - tu.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Ako môžem skontrolovať stav platby?

      Nie ste si istí, či bola vaša rezervácia úspešne zaplatená alebo čakáte na jej dokončenie?? Na eSky môžete stav platby preveriť jednoducho a rýchlo prostredníctvom sekcie "Moje rezervácie" v menu Vášho eSky účtu. Ak nie ste registrovaným zákazníkom, vytvorte si účet a nahrajte doň svoju rezerváciu. Na správu svojich rezervácií môžete využiť taktiež užívateľsky veľmi príjemnú a intuitívnu eSky mobilnú aplikáciu.

      Okrem toho pri platbách uskutočnených kartou alebo okamžitým prevodom peňazí posielame e-mail so zhrnutím rezervácie a informáciou o jej úspešnom dokončení. Cestujúci, ktorí si zvolili klasický bankový prevod, dostanú informácie o počiatočnej rezervácii letenky a čakajúcej platbe. Potvrdenie o dokončení rezervácie vám zašleme až po uhradení platby na náš účet.

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!
    • Prečo sú na faktúre dve sumy, obe v rôznych menách?

      Keďže nákup spracováva poľská spoločnosť, zákonné predpisy vyžadujú uviesť na faktúre dve sumy. Jednou z nich je suma, v ktorej bola služba zakúpená, a druhou je jej ekvivalent v PLN (poľský zlotý).

      Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
      Myslím si, že tento článok:
      Vďaka za váš názor!

    Kontaktný formulár - služba rezervácie

    Využite našu pomoc čo najskôr! Zvoľte príslušnú kategóriu a tému a uveďte požadované informácie.

    Naše pracovné hodiny:

    Pondelok - Piatok: 9:00 - 17:00

    Snažíme sa Vám odpovedať čo najrýchlejšie.

    Ako vám môžeme pomôcť?

    Dôležitá vec? Zavolajte nám