Menu

Prečo by ma mala letecká spoločnosť kontaktovať v súvislosti s rezerváciou eSky?

Prečo by ma mala letecká spoločnosť kontaktovať v súvislosti s rezerváciou eSky?

Máte letenku zakúpenú cez eSky a dostávate e-maily o svojej rezervácii priamo od leteckej spoločnosti? Môže sa to stať, ak si cez eSky kúpite letenku nízkonákladovej leteckej spoločnosti (napríklad Ryanair alebo Wizz Air). V tomto prípade službu rezervácie poskytuje priamo letecká spoločnosť. Zistite, kedy sa to môže stať a čo v takejto situácii robiť.

Dostávam e-maily od leteckej spoločnosti. Prečo?

Nízkonákladové letecké spoločnosti (napríklad Ryanair alebo Wizz Air) sú známe svojimi nízkymi cenami leteniek a rozsiahlou sieťou liniek. Preto cestujúci často využívajú služby týchto dopravcov. Nízke ceny leteniek vyplývajú z mnohých faktorov, napr. z využívania vzdialených letísk alebo minimálneho rozsahu služieb v cene letenky (napr. žiadna odbavená batožina alebo dokonca obmedzenie veľkosti príručnej batožiny). Okrem toho, na rozdiel od pravidelných leteckých spoločností (napr. LOT alebo Lufthansa), nízkonákladové letecké spoločnosti neudržiavajú priamy kontakt s inými partnermi, ako sú vyhľadávače letov alebo internetové stránky s predajom turistických služieb, pokiaľ ide o obsluhu svojich zákazníkov. Preto ľudí, ktorí si rezervujú nízkonákladové letenky prostredníctvom služby eSky, obsluhujú priamo dopravcovia.

Kedy môžem dostávať e-maily od leteckej spoločnosti?

Ak máte letenku nízkonákladovej leteckej spoločnosti, môžete dostávať e-maily priamo od leteckej spoločnosti. Následne, po zaplatení rezervácie na eSky, od nás dostanete letenku, v ktorej nájdete všetky informácie o tom, či a v akom rozsahu je vaša rezervácia obsluhovaná leteckou spoločnosťou alebo eSky. Nezabudnite! Ak sa vo vašej schránke objavia e-maily od leteckej spoločnosti týkajúce sa rezervácie zakúpenej na eSky, prečítajte si ich a postupujte podľa informácií v nich uvedených.

Letecké spoločnosti vás môžu priamo informovať o:

  • online check-ine,
  • zmene letového plánu,
  • pravidlách cestovania (napr. o potrebe vyplniť príslušné formuláre),
  • iných relevantných udalostiach a odporúčaniach.

Pozor! Ak vaša cesta pozostáva z viacerých letov s rôznymi leteckými spoločnosťami, v takomto prípade rezerváciu vybavuje výhradne eSky bez toho, že by ste dostali e-maily od leteckých spoločností.

Čo mám robiť, keď dostanem e-mail od leteckej spoločnosti týkajúci sa rezervácie?

Väčšinu rezervácií leteniek nízkonákladových leteckých spoločností na eSky vybavuje priamo letecká spoločnosť. O tom, kto a v akom rozsahu vybavuje vašu rezerváciu, vás budeme informovať v e-maile s letenkou s názvom "Vaša elektronická letenka".

Úplné vybavenie rezervácie leteckou spoločnosťou znamená, že musíte dodržiavať všetky informácie uvedené v e-mailoch, ktoré ste dostali od leteckej spoločnosti. Napríklad: Ak sa chcete odbaviť a zistiť všetky potrebné informácie o svojom lete, obráťte sa priamo na leteckú spoločnosť. Nezabudnite, že informácie o aktuálnom letovom poriadku si treba overiť aj na webovej stránke leteckej spoločnosti!

Ak však chcete do svojej rezervácie pridať ďalšie služby alebo zmeniť dátum letu, môžete kontaktovať spoločnosť eSky.

Tipy a návrhy v tomto článku a súvisiace články sú len pre informačné a pomocné účely a nesmú predstavovať základ pre akúkoľvek sťažnosť voči eSky.sk.

Ponúkol tento článok informácie, ktoré ste hľadali? Áno | Nie
Myslím si, že tento článok:
Vďaka za váš názor!