Registrácia online: Z čoho pozostáva?

Registrácia online: Z čoho pozostáva?

Registrácia online je registrácia vykonávaná cez internet. Alternatívou je registrácia na letisku.

Pozor!
Vždy je dobré využiť registráciu online, ak je k dispozícii, pretože registrácia na letisku môže v prípade mnohých leteckých spoločností znamenať dodatočné poplatky.

Zákazníci spoločnosti eSky.sk majú jednoduchšiu registráciu

Spoločnosť eSky.sk umožňuje svojim zákazníkom vykonať registráciu online prostredníctvom jej portálu. Môžete to urobiť po získaní letenky, v období od 30 dní do 6 hodín pred plánovaným odletom v prípade leteckej spoločnosti Wizz Air, a v Ryanair od 4 dní do 2 hodín pred odletom.

Odkaz na registráciu online sa nachádza v e-maile, ktorý dostanete od spoločnosti eSky

Registrácia online sa nedá vykonať na našej webovej stránke, a všetky informácie týkajúce sa tohto procesu sa zasielajú cestujúcemu v e-maile.

Správa obsahuje špeciálny odkaz, ktorý používateľa presmeruje na formulár registrácie. V tomto dokumente je potrebné vyplniť všetky požadované údaje cestujúcich. Po ich odoslaní cestujúci dostane e-mail s potvrdením vykonania registrácie a palubným lístkom v prílohe.

Palubný lístok sa dá vytlačiť ihneď po doručení e-mailu alebo uložiť v prenosnej pamäti (kľúč USB, inteligentný telefón, prenosný disk a pod.) a vytlačiť neskôr, ale bezpodmienečne pred pristúpením k registrácii batožiny a pasovej alebo bezpečnostnej kontrole na letisku!

Vytlačený palubný lístok musíte mať so sebou na letisku spolu s dokladom totožnosti použitým pri registrácii. V prípade chýbajúceho palubného lístka budete musieť zaplatiť vysokú pokutu, a v krajných prípadoch to môže dokonca znamenať, že vás nevpustia na palubu lietadla.

Nemôžem sa zaregistrovať. Čo robiť?

Skontrolujte, či sa neregistrujete príliš skoro alebo príliš neskoro. Informáciu o čase, v ktorom to musíte urobiť, dostanete v e-maile od spoločnosti eSky.sk. Pre každú leteckú spoločnosť, a dokonca trasu letu, to môžu byť iné časové intervaly.

Skontrolujte, či na vašu e-mailovú adresu nebol zaslaný nový časový rozvrh letu a nový odkaz na registráciu.

Ak sa rezervácia týka väčšej skupiny, neregistrujte viac ako niekoľko cestujúcich súčasne. Ak ich bude priveľa, počas zadávania údajov z dokladov môže vypršať čas trvania relácie. Súvisí to s bezpečnosťou vašich údajov.

Zmena po registrácii

Po registrácii online umožňujú letecké spoločnosti Ryanair, Wizz Air, Easy Jet zmenu dátumu letu alebo priezviska cestujúceho. Cena tzv. otvorenia letenky predstavuje 15 EUR/15 GBP za cestujúceho a let. Po otvorení letenky môžu cestujúci vykonať zmeny v súlade s obchodnými podmienkami leteckej spoločnosti a prípadnými poplatkami. Existujú obmedzenia času, v ktorom sa môže takáto zmena vykonať.

Pozor!
Cestujúcich, ktorí cestujú s podanou batožinou registrácia online neoslobodzuje od povinnosti dostaviť sa na štandardnú registráciu batožiny na letisku.

Pamätajte!

  • po vykonaní registrácie online už nie je možné vykonávať zmeny v letenke (s výnimkou leteckých spoločností Ryanair, Wizz Air, Easy Jet),
  • cestujúci musia mať výtlačok palubných lístkov na letisku,
  • palubné lístky môžu byť vytlačené čiernobielo,
  • každý palubný lístok musí byť vytlačený na samostatnom liste tak, aby jedna strana listu zostala čistá,
  • cestujúci musia mať so sebou na letisku doklady totožnosti použité pri registrácii online.

Tipy a návrhy v tomto článku a súvisiace články sú len pre informačné a pomocné účely a nesmú predstavovať základ pre akúkoľvek sťažnosť voči eSky.sk.

Interested but need more info?
Zrušiť
Ďakujeme za Vašu pomoc

Váš názor nám pomôže vytvárať lepšie a príslušné články

Temporarily we could not send your suggestions

Send again Try later